fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עושים כבוד ליורם טהרלב חלק ב

"יעלה ויבוא" הפרויקט הראשון במסגרת "צאן ברזל" נוצר סביב היצירה של הפיזמונאי הסופר והמשורר יורם טהרלב. יורם טהרלב,מועמד לפרס ישראל ונחשב לאחד המעצבים החשובים של הזהות והאתוס הישראלים.
עטיפת האלבום | באדיבות עופר מנחם
עטיפת האלבום | באדיבות עופר מנחם

"צאן ברזל" הינו מיזם מוזיקלי שנועד להנציח ולכבד את יצירותיהם של גיבורי תרבות ישראלים, משוררים ופזמונאים שעצבו את פס הקול של מדינת ישראל.
"יעלה ויבוא" הפרויקט הראשון במסגרת "צאן ברזל" נוצר סביב היצירה של הפיזמונאי הסופר והמשורר יורם טהרלב.
יורם טהרלב,מועמד לפרס ישראל ונחשב לאחד המעצבים החשובים של הזהות והאתוס הישראלים.
יצירותיו של היוצר הוותיק יתחדשו בביצועים חדשים על ידי נבחרת אמנים מגוונת שבזכותה אפשר יהיה שוב לנטוע את הנכס התרבותי הזה בשורשיו של הדור הצעיר, ולרגש את הדור המבוגר יותר ביצירות שליוו אותו בשנים שחלפו. המפגשים של יורם טהר לב עם האומנים שיחדשו 24 משיריו יתועדו תוך כדי שהוא מספר להם על הסיפורים המרגשים שהובילו את המילים לבתים שלהם ולפזמון החוזר.
החוויה של ״יעלה ויבוא״ ושל התוכניות העתידיות האחרות, אודות היוצרים כמו: אסי דיין, נפתלי אלטר, נתן כהן,עלי מוהר,צביקה פיק ועוד. יחרטו בזכרון התרבותי של הדור הצעיר והמבוגר יחד.
אחרי ההצלחה של חלק א' בו לקחו חלק שלומי שבת, עדן חסון, יונתן רזאל, שלווה, אלה לביא ואריק פיטרסון, לירון עמרם, אודיה אזולאי, יורם טהרלב והגבעטרון, קמה ורדי (נכדתו של יהורם טהרלב), מוש בן ארי , רוני אלטר. אלבום שזכה לביקורות נהדרות בתקשורת.
אנו שמחים לשגר לאוויר את חלק ב' של האלבום, בו לוקחים חלק:
יהורם גאון, יובל דיין, שירי מימון, עידן עמדי, גיא ויהל, נועם קלינשטיין, יוני בלוך, רותם בר אור, עומר נצר, שני פלג, קוני וגיל בר הדס, אורן לביא.
האלבום המלא משתחרר היום לניו מדיה וניתן למצוא אותו בלינק הבא:
"צאן ברזל" הינו יוזמה מבית aromamusic וקשת 12 בניהולו האומנותי של קובי בן עטר.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות