fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטטיק ובן אל תבורי עם דנה אינטרנשיונל

הרכב העשור, סטטיק ובן אל, מכריז על החזרה של המלכה הבלתי מעורערת- דנה אינטרנשיונל בשיר חדש "אחלה גבר" שמסתמן כלהיט החם של הקיץ.
דנה אינטרנשיונל, סטטיק ובן אל תבורי | צילום ניר פקין
דנה אינטרנשיונל, סטטיק ובן אל תבורי | צילום ניר פקין

הסינגל החדש יצא כבר בסוף השבוע האחרון לסטרימינג ובמהלך השבוע עתיד לצאת קליפ מושקע וצבעוני שצולם במהלך הופעת הבכורה החגיגית של השלושה.
למרות שהשיר עדיין לא יצא באופן רישמי עושה רושם שההיסטריה סביבו כבר החלה וכבר יש למעלה ממאתיים שימושים בסאונד בטיקטוק.

דנה: "זו הפעם הראשונה שנפגשתי עם סטטיק וג'ורדי באולפן ושמחתי לגלות שגם אחרי כלכך הרבה שנים במקצוע אני יכולה עדיין להתרגש ככה מיצירה של שיר חדש. זאת הייתה חוויה לעבוד איתם ואני לא הכרתי את הצד הזה של סטטיק כיוצר. ההקלטה של השיר עצמו אליה הצטרף גם בן אל הייתה בכלל חגיגה, זה שיר ראשון שאני מוציאה אחרי הרבה זמן ואני חייבת להודות שאני מתרגשת מאוד, מחוברת אליו מאוד ו… אז יאללה פארטייה ! שאפו לסטטיק ובן אל שהרשו לי רק לכבוד השיר הזה להפוך אותם לסטטיקה ובת אל."

סטטיק ובן אל : " במהלך הקריירה שלנו עשינו שיתופי עם אומנים מובילים אבל אנחנו חייבים לציין שהפעם ההתרגשות הייתה שונה והייתה חוויה מיוחדת ויוצאת דופן. מבחינתנו דנה היא מלכת הפופ ואנחנו שמחים להיות אלו שמכריזים על החזרה שלה. "

 

עטיפת הסינגל
עטיפת הסינגל

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות