fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשים מחלימות מהקריות בקליפ מרגש להעלאת המודעות לסרטן השד

שי איפרגן הפיק וביים, אמיר וינשטיין נידב את הסטודיו שלו, עידן גרוס צילם, בתיה כהן, גלית עינב, יפעת גרוטס, אינה רדה, אלינור אדרי ודורית אבועזריאל השתתפו, והכל בהתנדבות מלאה
הלוחמות בוורוד. קליפ להעלאת המודעות לסרטן השד

רגע לפני שאוקטובר, החודש להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד, חלף עבר לו, שי איפרגן, הבעלים של "חולצות מדברות" הפיק קליפ בסימן המאבק במחלה.

בתיה כהן מקרית מוצקין שהחלימה מהמחלה ואחת המשתתפות בקליפ, גייסה נשים נוספות מהקריות לצילומים: גלית עינב, יפעת גרוטס, אינה רדה, אלינור אדרי ודורית אבועזריאל.

כהן מספרת: "הרעיון של שי איפרגן היה להפיק קליפ שירוץ לאורך כל השנה, כדי שלהזכיר לכולן שהסרטן יכול לדפוק בדלת, בכל יום ובכל שעה. איפרגן גם ביים את הקליפ וגם כיכב בו כדמות השחורה (״הסרטן״), כשאנחנו נלחמות בדמות עד להחלמה המלאה. שי תרם לכל הבנות בקבוצת 'גמאני רצה' קריות חולצות ורודות, ויצאנו לדרך. הקליפ צולם בסטודיו לאגרוף מקצועי של אמיר וינשטיין (MMA) וצולם על ידי עידן גרוס. הכל נעשה בהתנדבות מלאה של השותפים והמשתתפים.

 

 

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות