fbpx

נהג המרוצים הישראלי במחווה מיוחדת למען שחרור החטופים

נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין (17), שמצטלם בימים אלה בקמפיין אופנה בינלאומי בקמפיין, הדביק על קסדתו את תמונות החטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה, במטרה להעלות את המודעות להשבתם
מעלה את המודעות לשחרור החטופים. אלקין צילום: שי תמיר

נהג המרוצים הצעיר ביותר בישראל ושגריר מותג האופנה הבינלאומי "לי קופר", אריאל אלקין (17), נחת השבוע בשעות הבוקר המוקדמות בישראל מאוהיו, ארצות הברית, היישר למסלול הצילומים לקמפיין מותג האופנה לי קופר.

הצילומים נערכו במסלול הנחיתה "עדן תעופה" בראשון לציון, עם כל התפאורה הראויה לנהג מרוצים בינלאומי: מכונית מרוץ ממותגת, הקסדה המפורסמת עם תמונות החטופים, וכמובן קולקציית קיץ 2024 של לי קופר.

בקמפיין החדש תככב הקסדה המפורסמת של אלקין, עליה הדביק את תמונות החטופים להעלאת המודעות להשבתם הביתה וכמחווה מיוחדת לבני משפחותיהם.

על המסלול, סיפר אלקין כי זהו הקמפיין הראשון שלו: "לא חשבתי שהזכייה שלי על במת תחרות USF juniors תוביל אותי לקטוף קמפיין אופנה כל כך נחשק, של מותג ג'ינסים בינלאומי מוביל בעולם. מגיל 5 אני מתחרה כנהג מרוצים, וכילד זכיתי במקום ראשון בתחרות באיטליה על נהיגה בקארטינג, אך זו פעם ראשונה שפנו אלי וביקשו ממני לשמש כשגריר של מותג". אלקין גם סיפר על הסט כי הוא חזר משבוע ימים מאוהיו, ארצות הברית, שם נערכו אימונים לקראת תחרות הפורמולה 4 בארה"ב, הנחשבת  לאחת מהתחרויות הגדולות בעולם.

אלקין: "המעמד על הפודיום עם הקסדה ועם תמונות החטופים עליה הייתה להעלאת המודעות להשבת החטופים הביתה, וזו מבחינתי זכות גדולה ושליחות לייצג באת ישראל בעולם. אמשיך לקדם בכל הזדמנות את המטרה החשובה הזו, משום שאני מרגיש שגריר של ישראל ויש לי את הזכות לעמוד על במות בינלאומיות".

בעקבות המחווה ספג אלקין גם הפסדים כספיים מאחר וחברות בינלאומיות סירבו לשתף עמו פעולה כדי לא להזדהות יותר מדי עם ישראל, בעיקר בימים אלה של מלחמה. אלקין: "הכסף פחות מעניין אותי וחשוב לי באמת להיות פטריוט למדינה שלי ולהשאיר את עניין החטופים במודעות בינלאומית עד לשחרורם".

אלקין גם חשף לראשונה, כי לפני הטיסה לאוהיו הוא עבר מבחן נהיגה לקבלת רישיון רכב ותתפלאו, מדובר על טסט שני של נהג המרוצים המקצועני. אלקין גם ינצל את הימים הקרובים כדי להשלים את מבחני הבגרות.

הקמפיין של לי קופר, שמצולם בישראל, ישמש את המותג לקמפיין בינלאומי, ולכן היה  חשוב לבכירי לי קופר לצלם את אריאל גם עם הקסדה המפורסמת, עליה הדביק את תמונות החטופים, בכדי ליצור חשיפה ומודעות ברחבי העולם לכאב הגדול שהישראלים חווים כאן. הקמפיין יעלה בשבוע הבא בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובערוצי הדיגיטל השונים.

מיד לאחר הצילומים, יתפנה אלקין למשימה הבאה שלו: תחרות אליפות פורמולה 4 שתיערך ב-14/6 בווירג'יניה בארצות הברית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות