fbpx

ליאת אזולאי – מימוש זכויות רפואיות

אחרי מספר שנים בתפקידי ניהול בכירים ובניהול תחום החקירות בביטוח הלאומי, יצאה ליאת אזולאי לשוק הפרטי והיום היא מנגישה את הידע והניסיון הרב שבאמתחתה בתביעות למיצוי זכויות רפואיות, פטור ממס הכנסה, נכות מעבודה ובמימוש הזכויות מול משרדי הממשלה השונים עם מסר ברור לזכאים: בדקו עוד היום אילו הטבות מגיעות לכם! המשיכו לקרוא....
ליאת אזולאי | צילום: רמי זרנגר

לכל אזרח במדינת ישראל עומדת הזכות לתבוע את הביטוח הלאומי על מנת לקבל את הזכויות המגיעות לו לפי חוק, אם אחרי תאונה, אם לאור נכות שנוצרה, אם בהכרה בנזקי עבודה ארוכי טווח ועוד ועוד. אך כמה מאיתנו באמת מממשים זכויות אלה? כמה מאיתנו הולכים לאיבוד בדרך הבירוקרטית המייגעת ומרימים ידיים? על פי הנתונים: מעל 50 אחוז מהזכאים להטבות, החזרים והקלות עקב היווצרות בעיות בריאותיות כלל לא מודעים לזכויות המגיעות להם או שסבורים כי הבעיה הבריאותית זניחה ונמנעים מבירור מעמיק.

ליאת אזולאי, שעבדה כ- 25 שנים בתפקידי ניהול מגוונים בביטוח הלאומי ובחמש השנים האחרונות ניהלה את תחום החקירות, הרימה את הכפפה וייסדה משרד בוטיק אשר מטפל בתביעות למיצוי זכויות רפואיות מול הביטוח הלאומי, רשויות המס ומשרדי הממשלה, תוך מתן יחס אישי, מקצועי, אמין ודיסקרטי.

ליאת אזולאי | צילום: רמי זרנגר

ליאת מלווה את לקוחותיה משלב בדיקת הזכאות, פתיחת התיק, הכוונה לייעוץ רפואי והגשת המסמכים, דרך ההכנה לוועדות הרפואיות, הגשת הערעורים וכל מה שנדרש עד לקבלת הזכאות המלאה למענק ו/או קצבה וקבלה של הפטורים וההקלות מול הרשויות. ההליך למימוש זכויות רפואיות דורש סבלנות, אך בסיומו קוצרים את הפירות.

שימו לב:

משרדה של ליאת אזולאי טיפל בלקוח שנפגע בעבודה ותביעתו הוכרה ואף השיגו לו קצבת נכות מעבודה בסך של כ-13,000 ש"ח לכל חודש:

 

משרדה של ליאת אזולאי הצליח לסייע ללקוח לקבל קצבת נכות לכל החיים:

והשיגו לאותו לקוח תשלום הפרשי נכות בסך של כ-99 אלף שקלים:

 

 

מוזמנים להתקשר עוד היום לשיחת ייעוץ ללא עלות עם ליאת, לשתף במצבכם הרפואי ואנו בטוחים כי תצאו נשכרים.

*היעוץ אינו משפטי

ליצירת קשר עם ליאת אזולאי. חייגו: 050-9565027

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות