fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נאיה פדרמן מצטרפת למאבק במשבר האקלים

נאיה פדרמן תצטרף לעונה השנייה של "זורמים", סדרה המתמקדת בשמירה על הנחלים והטבע בהפקת האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה
נאיה פדרמן ויהודה בוחבוט | צילום: טין ניק
נאיה פדרמן ויהודה בוחבוט | צילום: טין ניק

נאיה פדרמן, כוכבת "ספיידרס" ו"בית הכלבים" ויהודה בוחבוט, כוכב "ספיידרס" ו"זאת שלי" ישחקו בעונה השניה של הסדרה "זורמים" ביוזמת האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה בהפקת סטודיו ענני. ליאל אלי תשתתף בסדרה כשחקנית אורחת.

הסדרה תחשוף בפני ילדים ובני הנוער את היופי של הנחלים בישראל, לבעיות הסביבתיות שמאפיינות אותם, להתנהגות המזהמת של בני האדם ולדרכים השונות שבעזרתן אפשר לטפח ולשמור על הטבע. בכל פרק השחקנים יגיעו לנחל אחר בארץ, יסקרו את מצבו ויפגשו עם מדענים, אנשי איכות הסביבה ופעילים קהילתיים שפועלים לתחזוקה ולשיקום של נחלים ומקורות מים, מתוך מטרה לפתח מודעות סביבתית ויוזמה אישית בקרב בני הנוער.

ההצלחה לה זכתה הסדרה בעונה הראשונה, בה שיחקו קים אור-אזולאי ועמית הכטר, הובילה לחידושה לעונה שנייה בת 5 פרקים, שתעלה לאוויר ב-5.6 ותשודר בערוץ טין ניק לצופי יס והוט. חמשת הפרקים יעסקו כל אחד בנפרד בנחל תבור, נחל קדרון, נחל ציפורי, נחל בצת ונחל געתון.

נאיה פדרמן מסרה: "אני שמחה שבחרו בי לשחק בזורמים. אני מאוד מחוברת לטבע ולערכים אקולוגיים, ומאמינה שלכל אדם יש תפקיד בשמירה על כדור הארץ".

 

 

נאיה פדרמן ויהודה בוחבוט | צילום: טין ניק
נאיה פדרמן ויהודה בוחבוט | צילום: טין ניק

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות