fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתמודדת האח הגדול בר כהן בברכה מרגשת לאמא שלה

בר כהן: "כל יום בשבילי שאת נוכחת בחיי הוא מתנה אבל ביום הולדת שלך זה תמיד יהיה מעל הכל להגיד לך בפעם המי יודע כמה…שאני אוהבת אותך מכורה אליך. הזכיה היא שלי ושל האחיות שלי שאת נבחרת להיות אמא שלנו."
בר כהן | צילום: מיכה לבוטון
בר כהן | צילום: מיכה לבוטון

מתמודדת האח הגדול שנמצאת כרגע בתוך הבית המפורסם, בר כהן רשמה ברכה ליום הולדתה של אמא שלה

מי שמנהלת את העמוד שלה פירסם את הברכה בשמה:

 

בר כהן: "אמא שלי
מה חשבת שאני לא אשאיר לך ברכה? הרי את הדבר שמחזיק אותי, השמחה בלב שלי, הדבר האמיתי שמאפשר לי להתקיים בעולם בלב שלם ורגוע..כל יום בשבילי שאת נוכחת בחיי הוא מתנה אבל ביום הולדת שלך זה תמיד יהיה מעל הכל להגיד לך בפעם המי יודע כמה…שאני אוהבת אותך מכורה אליך. הזכיה היא שלי ושל האחיות שלי שאת נבחרת להיות אמא שלנו ולמלא את תפקיד חייך ללא מתחרות. אף אחת בעולם לא יכולה למלא את מקומך כי אף אחת בעולם זה לא אורית. הסבתא הכי משובחת בעולם, החברה הכי טובה ואמינה, האישה הכי מפנקת, האישיות הכי חכמה ומנוסה ויותר מהכל האוזן הקשבת שמשאירה אבק לכל חברה בעולם..מי יכולה לתת מה שאת נותנת בלב רחב שלא נגמר ונתינה בלתי פוסקת שבזכותך אני פה מגשימה את עצמי וממשיכה לחלום ללא גבולות שבזכותך אני מאמינה שאני יכולה לעשות הכל כי את הגב שמאחוריי שעומד יציב ולא זז משום דבר קשה. האופטימיות והחום שאת נותנת לעולם חרוטים אצלי ואצל הבן שלי בלב. את האמא והסבתא הכי אמיתית בעולם ואמן שכל משאלות ליבך יתגשמו. כגודל ליבך כך השמחה והנחת שנעבוד כל חיינו להביא לך. שאלוהים יברך אותך בחוזק ובכוח בסבלנות וברגישות בדיוק כמו שאת היום ועד 120 מזל טוב לנצח. אמא שלי.
אוהבת אותך בעצמות.

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות