fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרגש: הפתעת יום הולדת לניצולת השואה שולמית מרמלשטיין

שולמית מרמלשטיין בת ה-93, פתחה את בוקר יום הולדתה בהפתעה לא צפויה עם עוגת יום הולדת ובלונים. את היוזמה המבורכת ליוו מחלקת הנוער מעיריית קרית מוצקין ומתנדבים נוספים.
שולמית מרמלשטיין יחד עם הצעירים שהגיעו לברך | צילום: באדיבות שירלי למפל
שולמית מרמלשטיין יחד עם הצעירים שהגיעו לברך | צילום: באדיבות שירלי למפל

מחלקת צעירים, חברה ונוער של עיריית קרית מוצקין בניהולה של שירלי למפל, ערכו הפתעת יום הולדת מרגשת לניצולת השואה שולמית מרמלשטיין בת ה-93.

שולמית מרמלשטיין הינה דמות מיתולוגית בקרית מוצקין, בעברה הייתה בעלת קונדיטוריה מצליחה ליד בית הספר "אחדות" והאכילה את ילדי הקריה ממטעמיה.

שולמית עלתה לארץ ב-1947, לאחר שעברה את זוועות המלחמה והשואה, וגרה בקרית מוצקין משנת 1951. לשולמית יש שתי בנות, ארבעה נכדים ושישה נינים. היא פעילה במרכז משמעו"ת, שם היא מספרת את סיפורה ומעבירה את עברה לנוער ולדורות הבאים.

 

שולמית מרמלשטיין עם עוגת יום ההולדת | צילום: באדיבות שירלי למפל
שולמית מרמלשטיין עם עוגת יום ההולדת | צילום: באדיבות שירלי למפל

מרכז משמעו"ת בניהולה של לאה גנור תרמו רבות להפתעה. עמליה מור הכינה את עוגת יום ההולדת וצוות "מגשימי יום הולדת" שבראשם עומדים נועה זהבי ושחם ארזי יזמו את ההפתעה המרגשת יחד עם סתיו לוי ואליאור לויט מצוות מחלקת צעירים ונוער.

אנו מאחלים לשולמית יום הולדת שמח – המון בריאות, אריכות ימים ושתזכה תמיד לטוב, נחת ושמחה.

 

 

 

 

 

יש לכם סיפור כתבו לי: rina14kis@gmail.com 

לרכילויות נוספות בהד הקריות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות