fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרגש: במרפאת כללית 'מרבך' שבקרית חיים חגגו 100 שנים למטופל ותיק | וידאו

בשבוע שעבר התקיים טקס חגיגי ונוגע ללב במרפאת כללית מרבך שבקרית חיים, לכבוד יום ההולדת ה-100 של מר פלטיאל פרלמוטר מטופל ותיק ואהוב של המרפאה. צוות המרפאה ערך עבור פלטיאל חגיגה מרשימה בהשתתפות בני משפחתו, על מנת לציין את אבן הדרך המכובדת | צפו בוידאו בהמשך הכתבה..
פלטיאל פרלמוטר שחגג 100 במרפאת מרבך יחד עם האחות קרן שמש ודר מרים קלפה | צילום: דוברות כללית

פלטיאל פרלמוטר, תושב דיור מוגן בקרית ים, נולד בשנת 1924 והתגורר בקרית חיים שנים רבות. לאורך חייו הארוכים והמרשימים, נהנה מבריאות טובה וקיבל טיפול מסור ומקצועי מצוות המרפאה. לרגל יום ההולדת המיוחד, צוות מרפאת מרבך של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, הזמין אותו ואת בני משפחתו, לחגיגה מרגשת במרפאה. הם עיטרו את החדר בפרחים ובלונים, הכינו עבורו עוגה, ברכות וריקודים.

האחות קרן לוי שמש וד"ר מרים קלפה רופאת המשפחה מברכות את פלטיאל ומשבחות את האופטימיות שלו, שמחת החיים, החיוניות, חוש ההומור והרוח הצעירה: "אנו אוהבים מאוד את פלטיאל ושמחים על הקשר המיוחד שיש לנו איתו לאורך שנים כה רבות, הוא מהווה השראה עבורנו ואנו מאחלים לו עוד שנים רבות של בריאות ואושר."

פלטיאל פרלמוטר שחגג 100 במרפאת מרבך יחד עם האחות קרן שמש ודר מרים קלפה | צילום: דוברות כללית

פלטיאל נרגש מהמחווה המיוחדת, הודה לצוות המרפאה על הטיפול המסור ועל החגיגה המרגשת. "אני מטופל בכללית משנת 1947 ואני רוצה להגיד לכם תודה רבה על החגיגה המרגשת, זה באמת לא ברור מאליו". אני מודה על היחס החם והמקצועי שאני מקבל כאן לאורך השנים, ועל כך שזכיתי לחגוג את יום ההולדת המיוחד הזה יחד איתכם."

סיפורו של פלטיאל הוא עדות מרגשת לחשיבות הקשר הייחודי בין המטופלים לצוות רפואי. צוות מרפאת כללית מרבך מאחל לפלטיאל עוד שנים רבות של בריאות ואושר.

צפו: 

צילום: דוברות כללית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות