fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוריס יוצא לדרך חדשה ומבטיחה

מוריס הוא זמר ויוצר סול אנדלוסי. הקול שלו משלב גוונים ייחודיים של סוליות ואתניות כשההפקה המוזיקלית זורקת הישר למוזיקה המרוקאית הים תיכונית האותנטית של פעם. הקונספט שילווה את האלבום שעליו הוא עובד הוא החזרה לשורשים, החזרה לתרבות, החזרה לשכונה
מוריס | צילום רן יחזקאל
מוריס | צילום רן יחזקאל

מוריס הוא שם הבמה של הזמר והיוצר משה קבסה. את משה קבסה הכרנו בעונה השלישית של התוכנית אקס פקטור שבה הוא הרשים את השופטים והקהל בקול העוצמתי והמיוחד שלו. אז השופט עברי לידר המליץ לו ללכת ולדייק את עצמו מוזיקלית ואכן כך עשה מוריס. הוא הופיע עם להקות אירועים בכל העולם ובמקביל עבד על חומרים מקוריים משלו. בקורונה כשכל העולם עצר מלכת הוא פתח את החלון בביתו התחיל לשיר לרחוב ובמקרה עברה ברחוב כתבת חדשות 12 ובערב התפרסמה עליו כתבה בחדשות ומשם זה גדל לערב הופעות אינטימי אצלו בסלון.
אז עכשיו מוריס ממציא את עצמו מחדש ועם סינגל הבכורה שלו יוצא לדרך חדשה!
מוריס הוא זמר ויוצר סול אנדלוסי. הקול שלו משלב גוונים ייחודיים של סוליות ואתניות כשההפקה המוזיקלית זורקת הישר למוזיקה המרוקאית הים תיכונית האותנטית של פעם. הקונספט שילווה את האלבום שעליו הוא עובד הוא החזרה לשורשים, החזרה לתרבות, החזרה לשכונה, חזרה לדברים שעליהם גדל וחווה בילדותו. מוריס גדל על תערובת רחבה של מוזיקה. מוזיקה ישראלית כמו: חווה אלברשטיין, אריק איינשטיין וזמרים ערבים כמו: אבדל וואב, אבדל חלים חאפז שפתחו לו עולם חדש ומעניין במוסיקה הערבית העכשווית (הלבנונית, המצרית, הסורית) והשאירו עליו חותם שבא לידי ביטוי ביצירה שלו היום. הסינגל החדש "דרך חדשה" אותו כתב והלחין מוריס והפיק מוזיקלית נדב ביטון הוא טעימה ראשונה מהכיוון החדש של מוריס.
משה קבסה נולד וגדל בקרית שמונה במשפחה מרובת ילדים. הוא נקרא משה על שם דודו שנפל במלחמת יום הכיפורים. בילדותו קראו לו מוריס לכן הבחירה בשם הבמה מוריס סוגרת מעגל ומגשימה חלום לילד שתמיד אהב לשיר ורצה להיות זמר, ובמקום היה אלוף ישראל בהחלקה אומנותית על הקרח עד גיל 15. הילדות בקרית שמונה מצד אחד היתה מאושרת בחיק המשפחה אבל מצד שני מאוד מפחידה בצל המצב הביטחוני שהיה אז באותה התקופה – ביתו של מוריס נפגע 5 פעמים מפגיעות קטיושות. בפעמים האלה הוא איבד גם אנשים יקרים לליבו, לכן אחרי שהשתחרר משירותו הצבאי בלהקת פיקוד הצפון בחר לעבור משם ולשנות אווירה. כיום מוריס מופיע כמעט כל הזמן באירועי יוקרה בארץ ובעולם ומצפה לפתוח הופעה פתוחה לקהל הרחב בקרוב.

בקליפ משתתפת תאלין אבו חנא וביימה את הקליפ תום רנה זוילי.

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות