fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עשתה "סוכנת הריגול של המוסד בטהרן", בישראל?

ניב סולטן, כוכבת הסדרה טהרן, הגיעה מיוון, שם מצולמת העונה הבאה של הסדרה המדוברת, ל-72 שעות בלבד לישראל, לטובת צילומי קמפיין חדש של חברת אלביב - לוריאל פריז. על הסט היא גילתה איפה נמצא בעלה, השחקן מאור שוויצר, בימים אלה?    
ביקור קצר בארץ. ניב סולטן צילום: לנס הפקות

השחקנית ניב סולטן, נחתה מאתונה, יוון, היישר לסט הצילומים של מותג טיפוח השיער: אלביב מבית לוריאל פריז,  לרגל צילומי קמפיין אביב 2023.

סולטן, השגרירה הישראלית של המותג, הגיעה במיוחד לארץ ל-72 שעות בלבד, מאתונה, שם מצולמת העונה השלישית לסדרה "טהרן" בה מככבת לצדו של השחקן הבינלאומי יו לורי.

 על הסט שיתפה סולטן ואמרה על יו לורי: "הוא מתוק אמיתי. בקרוב תהייה לנו סצנה משותפת, ואני מניחה שזה יצולם בקרוב. עוד יותר מרגש אותי הוא המשחק לצדו של ששון גבאי, שעבורי זה התגשמות חלום. העונה השלישית היא בלתי צפויה, מרתקת ומותחת במיוחד".

הצילומים נערכו בוילה יוקרתית בנס ציונה, כשסולטן מדגימה את שגרת טיפוח השיער היומית שלה. לצוות הביוטי על הסט סיפרה סולטן שמאור שוויצר, בעלה, נמצא בימים אלו בתאילנד: "אני רגילה שהמרחק אצלנו זה כבר דבר שבשגרה. בית של שני שחקנים זה חתיכת עניין ולכן יש בנינו המון הכלה, הבנה ואמפתיה. ההיעדרות מהבית לכל כך הרבה זמן כמו עכשיו (7 חודשים באתונה) והמרחק מהמשפחה – זה לא משהו שאפשר להתרגל אליו באופן קבוע, אבל המחיר שאני משלמת משתלם אל מול הגשמת החלומות".

סולטן שיתפה עוד ואמרה כי הפעם התסריט של טהרן הוא כל כך סודי ושמור, עד שקיבלה אותו באפליקציה מיוחדת ששמורה רק לאנשי ההפקה והתוכן של הסדרה, בעוד היא חשופה רק לתיקייה שנוגעת אליה, ולא מה שנוגע לתסריט של שחקנים אחרים על הסט.

בתום הצילומים בכירי המותג אלביב מבית לוריאל פריז, נטע קרצו נייגר והילה חטקביץ', הפתיעו את סולטן בביקור על הסט ופינקו אותה במוצרי שיער חדשים של אלביב, איתם תטוס לאתונה, להמשך צילומי טהרן.

 

 לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות