fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאיה פישל רוסו הפרזנטורית החדשה שיין מדיקל סנטר

מאיה פישל מצטרפת לצוות השיווקי של קליניקת האסתטיקה בקרית אתא ומספרת לנו "זה חלק מהעשייה שאני נמצאת בה, תמיד התחברתי לתחום היופי והאסתטיקה"
מאיה פישל רוסו | צילום באדיבות פישל
מאיה פישל רוסו | צילום באדיבות פישל

מנהלת קליניקת "שיין מדיקל סנטר" זאזא כהן גייסה תוספת מנצחת לצוות השיווקי שלה, את מאיה פישל רוסו (בת זוגו של הכדורגלן ג'ובאני רוסו) מקרית אתא.

מאיה מצטרפת לצוות השיווק של הרשת ותוביל את הקמפיין בניהול שלה בחלק השיווקי בקליניקה. וגם תככב על שלטי חוצות ופרסומים של הרשת

כוח נשי?

כהן: "מעבר לזה שמאיה היא חברה טובה, היא גם דמות ציבורית מאוד אהובה ונערצת בארץ. אין צורך לציין שמאיה משדרת אסתטיקה ויופי ובהחלט תוספת מקפיצה"

פישל-רוסו: "זה חלק מהעשייה שאני נמצאת בה, אני תמיד התחברתי לתחום היופי והאסתטיקה, תמיד הייתי והיום זה בא לי כמו כפפה ליד ויחד עם זאזא, 30 שנה אחורה היינו ביחד, דיגמנו ביחד, זה נורא טבעי. אנחנו גם בנות אותו מזל שור, באותה שנה…אני גם מנהלת את ג'ובאני רוסו, מנהלת ועורכת את תוכנית הרדיו, הזוגית שלנו, הכל ביחד ומפה אפשר רק לצמוח ולגדול ביחד עם שיין"

 

מאיה פישל רוסו וזאזא כהן | צילום משה מעוז
מאיה פישל רוסו וזאזא כהן | צילום: משה מעוז

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות