fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאיה דדון השם החם והבולט ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל

מאיה דדון רק בת 16 ונחשבת כפריצת השנה במוזיקה, למרות גילה הצעיר, מצליחה מאיה להביא עומק וגוון יחודי לכל שירייה. במקביל לשיחרור השירים החדשים, מאיה כבר מופיעה באירועים פרטיים, אירועי חברה ועובדת על אלבום הבכורה המסקרן ממנו כאמור משתחרר לאוויר סינגל רביעי הבוקר.
מאיה דדון | צילום: קסם צלמים
מאיה דדון | צילום: קסם צלמים

מאיה דדון, רק בת ה 16 אבל השם החם והבולט ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל בשנה החולפת.
לאחר שכבשה מדינה שלמה עם 3 להיטי ענק "חוץ ממך", "כמו שאני", "יאללה ביי" שבזה אחר זה כבשו את המקום הראשון בחנויות הדיגיטליות של אפל מיוזיק וספוטפיי, ואת המקום הראשון בסרטונים החמים ביו טיוב עם נתונים מטרופים של שימושים והורדות.
מדובר בהישג יוצא דופן בתעשייה שזמרת חדשה, בתחילת דרכה כובשת 3 פעמים את המקום הראשון עם שיריה הראשונים, סנסציה של ממש.
על הגילוי של מאיה דדון אחראיים לא אחרים מאשר המנטורית שלה, זמרת העשור- עדן בן זקן, שוקי ביטון והסוכן רוברטו בן שושן שמייצגים את מאיה מיומה הראשון.

השיר החדש והרביעי שלה "בלילות" הוא פרי יצירתו של אופיר כהן שכתב הלחין עיבד והפיק אותו במיוחד עבור מאיה דדון, ומספר על גבר שלא ממש מעריך את האהבה שיש לו בידיים, ולמרות שכולם אומרים לה שהוא ללא בשבילה היא עדיין נלחמת עליו ורוצה אותו.
שיר באווירה מזרחית על מקצב היפ הופ, שמביא צד ווקאלי חדש ושונה ממה שהציגה עד כה, עם יכולות ווקאליות לשירת היפ-הופ בשילוב פזמונים מסולסלים שמחדדים את קולה הייחודי של מאיה שללא ספק מביאה בשורה חדשה למוזיקה הישראלית ונחשבת לפריצת השנה במוזיקה.

כשהיא רק בת 16 ונחשבת כפריצת השנה במוזיקה, למרות גילה הצעיר, מצליחה מאיה להביא עומק וגוון יחודי לכל שירייה. במקביל לשיחרור השירים החדשים, מאיה כבר מופיעה באירועים פרטיים, אירועי חברה ועובדת על אלבום הבכורה המסקרן ממנו כאמור משתחרר לאוויר סינגל רביעי הבוקר.

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות