fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בעולם הילדים בישראל

כוכבי הילדים הגדולים והמצליחים בישראל בפרק מיוחד על הורות בקהילה הלהטבית - בסוגי משפחות אמא ואמא אבא ואבא אמא ואבא!
סוזי והיללי וקוגמלו | צילום באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
סוזי והיללי וקוגמלו | צילום באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

זה קורה! ממש היום תושק בערוץ הכוכבים, אפליקציית יוקיד, ולראשונה גם ב"הוט”, "יס", ׳סלקום tv ׳ ו'פרטנר tv ' סדרה חדשה של הסופרייז בכיכובן של סוזי מילר (סופרייז) והיללי.

אחרי שבועות של ציפייה, והתעניינות רבה, הסדרה המצליחה של סוזי סורפרייז חוזרת אחרי 40 שנה למרקע, ומפתיעה בפרקים חדשים. העונה עוסקת בעולם הצבעים, בעולם החיות ולראשונה בעולם הילדים מתעסקת בסוגי משפחות אמא ואמא אבא ואבא אמא ואבא, תקדים שלא היה מעולם בעולם הילדים.

הפרקים הראשונים שעולים השבוע לאוויר, מעניקים לילדים חוויה יוצאת דופן בהיכרות הראשונה שלהם עם מגוון עשיר של אורחים מיוחדים, יובל המבולבל, מני ממטרה וקוגומלו.

בפרק המדובר בו מלמדים את הילדים אנגלית ומתעסקים בנושא סוגי המשפחות לוקחים חלק, כוכב הילדים המצליח והאהוב קוגמלו יחד עם סוזי והיללי, שעושות קאמבק מדהים לסדרת הקאלט סוזי סורפרייז, עם הרבה תעוזה, גיוון ויחד הם נוגעים לראשונה בנושא של הורות בין 2 גברים ו 2 נשים.

זו העונה החדשה של הסדרה ואין ספק שהדרך המיוחדת שסוזי סופרייז והיללי עושות בשנים האחרונות ביחד לקידום המודעות בקרב הילדים לנושאים חשובים מטיבה עמן.

ההתמחות בכתיבה לגילאי 2-7 הופכת אותן באופן רשמי לכוכבות הילדים הראשונות של ילדי ישראל שמחזירות עטרה ליושנה, מביאה תעוזה לגעת בנושאים שלא העזו לגעת בהן בעבר, ובכך חושפות את הילדים לשפה האנגלית בדרך של הומור, מוזיקה ותכנים חינוכיים וחשובים בעידן שנת 2023.

בעוד הסדרה עולה ביום שני הקרוב כבר נעשית עבודה על העונה הבאה של סוזי והיללי שתעלה לקראת פסח 2023 עם אורחים נוספים מפתיעים וגדולים, הצילומים לעונה הבאה יחלו בקרוב.

עם עליית העונה החדשה, אנו חושפים לראשונה קטע מתוך הפרק של סוזי והיללי וקוגמלו על הורות בין גברים לגברים ובין נשים לנשים.

הילה הררי מספרת לראשונה על כתיבת הפרק המיוחד שיוצר סטנדרטים חדשים בתעשיית הילדים בישראל:
״החלטתי לכתוב פרק משפחות לאחר 21 שנים כמורה למוזיקה בגני ילדים ושם ראיתי שאם בעבר היה מודל משפחתי של אמא אבא ושלושה ילדים – כיום קיימות ״משפחות חדשות״.
המשפחה הישראלית השתנתה ויש מספר סוגי משפחות.
מעבר לתוכן השירים הישן והקיים של: אמא יקרה לי, לאבא שלי יש סולם, אבא אמא בארץ ישראל ועוד שירים נפלאים, צריך וחשוב בעיני לתת לנושא הזה מקום ואני נרגשת להיות הראשונה שעושה את זה בעולם הילדים"

קוגומלו מספר על החשיבות לקחת חלק בפרק כזה בסדרה:
היה לי העונג לשתף פעולה עם סוזי סופרייז והיללי המדהימות
בנוסף שהבנתי את ערך המוסף של הפרק הרגשתי שזה יכול לשמח עוד המון ילדים במדינה שלנו שלא מרגישים שווים ושמבחינתי כל הילדים צריכים להיות שמחים מאושרים בתא המשפחתי שלהם לא משנה מהו העיקר שיגדלו באהבה"

מנכ"ל איגי עופר נוימן אמר: ״מרגש לראות יוזמה כזו, שמחנכת לפתיחות בביטחון ורגישות והומור ואהבה – נפלא להדליק ככה אור ולהילחם בחושך״

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות