fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליז שמואל למען הקהילה, זוהר כהן ומשפחת ליבוביץ חוגגים

המיזם של ליז שמואל למען הקהילה. יום ההולדת והשיער הוורוד של זוהר כהן והשמחות הקצת-עצובות של משפחת ליבוביץ
ליז שמואל למען הקהילה | צילום: עצמי
ליז שמואל למען הקהילה | צילום: עצמי

ליז שמואל למען הקהילה. תכירו את ליז, בת 23 מקרית ביאליק, סטודנטית להוראה וחינוך במכללת גורדון, שפועלת בתקופה זו לילות כימים למען קשישים ומשפחת קשות יום בקריות. במשך חודש אספה תרומות ומזון, והשבוע ביצעה את החלוקה לבתי המשפחות.

ליז שמואל, ספרי לנו על הפרויקט?
"ריכזתי מתנדבים, שסייעו לי לדאוג בימים הקשים האלה לדאוג שלקשישים ולמשפחות נזקקות יהיה די מזון לעבור את החג. התקשרתי לחברים, פרסמתי את הפרויקט, והרבה בזכות מפה לאוזן אספנו כמעט 20 אלף שקלים.

"בכל חבילה היו, מצות, יין, ארבעה בקבוקי שתייה , שמונה קופסאות שמורים, קטשופ, מלח, סוכר, מרק עוף, קפה, נס קפה, ירקות, פירות, חומרי ניקוי, עוגות עוגיות ועוד.

"בכל ערב אני מחלקת חמגשיות של אוכל לקשישים מבודדים. אם אתם יודעים על אנשים שזקוקים אפשר לפנות אליי דרך הפייסבוק".

מזל טוב לזוהר כהן

תגידו מזל טוב למעצב השמלות זוהר כהן מקרית ביאליק שחגג יום הולדת 25.

זוהר כהן, איך חגגת בסגר?
"צבעתי את השיער לוורוד. אבל בגדול כרגע אני לא חוגג יום הולדת בגלל הקורונה. אני מחכה שהכל ייגמר, ואז נחגוג בענק בברצלונה".

זוהר כהן | צילום: עצמי
זוהר כהן | צילום: עצמי

וברכות גם למשפחת ליבוביץ

מזל טוב כפול למשפחת ליבוביץ מקרית ביאליק. הבן הבכור אלרן התגייס לפני חודש, אך עדיין לא חזר הביתה, ואילו הבן הצעיר ליאל חגג יום הולדת  18, בפעם הראשונה ללא אחיו.

האמא מירב ליבוביץ סיפרה למדור איך היא מתמודדת עם המצב החדש: "קשה מאוד. הבן חודש וחצי סגור בצבא. לא קלטתי שהוא מתגייס וכבר לא חזר הביתה. יאל מבואס על היומולדת 18 שלו, אבל מתמודדים, יהיה טוב".

משפחת ליבוביץ | צילום עצמי
משפחת ליבוביץ | צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות