fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור נרקיס חוגג את 'ט"ו באב'

בחודשים האחרונים ליאור נרקיס כבש את הרדיו עם הדואט המצליח "אחד למיליון" עם הזמרת נרקיס, ואת השטח עם הלהיט הגדול של השבועות האחרונים "עזוב אותי מטכנו" ועכשיו הוא משחרר בלדת ענק בשם "ט"ו באב"
ליאור נרקיס | צילום שי יחזקאל
ליאור נרקיס | צילום שי יחזקאל

בכל שנה, חוגג ליאור נרקיס את 'ט"ו באב' במופע ענק, "עושים אהבה" מופע שהפך למותג ההופעות המוביל של יום האהבה, אליו נוהרים אלפי צופים.

ליאור שמאוד מחובר ליום האהבה, לצד להיטי חתונות ומועדונים איתם היה מזוהה, בשנים האחרונות ביסס את עצמו גם כאחד מיצרני הבלדות הגדולים והמרגשים של העשור.

בחודשים האחרונים כבש את הרדיו עם הדואט המצליח "אחד למיליון" עם הזמרת נרקיס, ואת השטח עם הלהיט הגדול של השבועות האחרונים "עזוב אותי מטכנו" ועכשיו הוא משחרר בלדת ענק בשם "ט"ו באב" עם היוצרים אופיר כהן ואלון פרץ, אותם יוצרים שאיתם ריגש בעבר בבלדות ענק "רק שלך" ו – "חלקת אלוהים" שהפכו למגה להיטים בהופעותיו ולשירי אהבה מהגדולים והמצליחים בעשור הנוכחי.

ב'ט"ו באב" השיר החדש, מזהים מיד את המקום הטוב והמאושר בו ליאור נמצא בקריירה המפוארת שבנה, ובחייו הפרטיים עם אשתו ספיר והילדים. קולו המרגש וההגשה האותנטית, יחד עם הלחן והעיבוד שנתפרו בול למידותיו, מביאים שיר שנוטף אהבה, רגש ומלודיה, בלדת פופ אמתית שחודרת ישר ללב.

" בסוף זה הכל מסתכם בחלום
למצוא ת׳אדם לפתוח ת׳יום
והלב לא שוכח תאריכים
בכל ט"ו באב אני אביא לך פרחים
כי יש לי את כל כולך
יש לך את כל כולי
מאמי שלי…"

את השיר החדש לצד הבלדות הגדולות ולהיטים מהרפרטואר אותו בנה לאורך השנים יבצע ליאור במופע "ט"ו באב עושים אהבה" בהאנגר 11, ת"א ב 11/8/22

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות