fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להקת הטיקטוק hype_crew בקמפיין ראשון

מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין קיץ בהובלתה של להקת הטיקטוק hype_crew שזה הקמפיין הראשון שלה לרגל הקמפיין שיעלה בהיקף של מאות אלפי שקלים הופק קליפ מוסיקלי מושקע
להקת hype_crew
להקת hype_crew

מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין בהובלתם של להקתhype_crew , זהו הקמפיין הראשון של הלהקה, שיעלה השבוע הקרוב בהיקף של מאות אלפי שקלים, לרגל מבצע קיץ 2023 של מותג החטיפים POOF.

במסגרת קמפיין הקיץ, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין טווינס", יוצא המותג פוף במבצע, בו כל מי שיקנה 6 חטיפים ממגוון POOF יוכל לזכות מדי שעה באזניות AIRPODS – במתנה. הקמפיין יעלה בטיק טוק וביוטיוב ובנכסים הדיגיטליים של המותג פוף.

לרגל הקמפיין החדש הופק קליפ מוסיקלי מושקע בהובלתה של להקת HYPE.

להקת הייפHype הינה להקת פופ המורכבת מ-4 חבר'ה צעירים מוכשרים: חן, עדי, נאור ותאיר, שהכירו בסטודיו לריקוד, והתחילו לפרסם ביחד סרטונים שהפכו להיות וויראליים בטיק טוק.
במהלך השנה האחרונה הלהקה כבשה את הרשת והיום הם עם כ-250 אלף עוקבים בטיק טוק ומיליוני צפיות ביוטיוב ללהיטים שלהם והופעות ברחבי הארץ. בשנת 2022 הלהקה זכתה במקום 9 בקטגוריית האומנים המובילים בטיק טוק ישראל! הסינגל האחרון של הלהקה – "גוד וייבס", זכה ל-18 אלף שימושים בטיק טוק ומעל ל1.5 מיליון צפיות ביוטיוב.

קרין שהין מנהלת יחידת עסקית בשסטוביץ מוסרת: "פוף הוא מותג צעיר שצומח בקצבים גבוהים בקטגורית החטיפים לילדים, ונהנה מחיבור מיוחד לקהל היעד שלו במדיות הרלבנטיות ובמיוחד בטיקטוק. HYPE_CREW היוו את הליהוק האידיאלי לקמפיין הקיץ שלנו, וחיבור מושלם בין אזניות האיירפודס שקהל היעד שלנו יוכל לקבל במתנה, לבין עולם המוסיקה והטיק טוק".

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות