fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבת האח הגדול ספיר בורגיל בתספורת מנצחת

טיפים ועצות למי שרוצה לאמץ את הטרנד החדש: תספורת קארה כמו של ספיר בורגיל - מהאח הגדול
ספיר בורגיל | צילום מסך
ספיר בורגיל | צילום מסך

תספורת הקארה של ספיר בורגיל, עורר שיח ברשת מרגע השידור. אמיליו לוי, שגריר לוריאל פרופסיונל שאחראי לקארה המדובר של כוכבת האח הגדול ספיר, מסביר כיצד החליט ליצר עבור ספיר תספורת לא שגרתית ועוצמתית.

אמיליו שואב השראות מהסגנון היפני, ומשלב לעיתים קרובות בעבודותיו קוים ישרים ונקיים המדמים אוריגמי.

אמיליו: "קארה קצר וישר כמו של ספיר מתאים בראש ובראשונה לבחורה עם אופי מתאים, ביטחון עצמי גבוה ותווי פנים מתאימים, ממש כמו ספיר. ספיר התלהבה מהרעיון של התספורת שהצעתי לה בתחילת המפגש וזרמה ואהבה מאוד את התוצאה.

הקארה מתאים לסגנון האישי של ספיר, ולעיצוב השיער שהיא מעדיפה, כמו סירוק רטוב לאחור. קארה באורך שכזה ממסגר את הפנים ומדגיש את העיניים, שהן חוזקה נהדרת של ספיר."

אמיליו מאז שידור התוכנית והרעש ברשתות סביב זה. קיבלתי מאות בקשות לתספורת כמו של ספיר. נשים שכותבות לו באינסטגרם ומבקשות תספורת דומה, או כאלה ששולחות לו תמונות פנים ושואלות אם זה יתאים גם להן.

תספורת קארה יכולה להיות חדה, ישרה או מדורגת; והיא עוברת גלגולים והתאמות בהתאם לטרנדים ובהתאם למבנה פניה של האשה. לדוגמה: בשנה האחרונה ראינו את עלייתה של תספורת ה-WOLF שהתפוצצה בזכות טיקטוק, שלל נשים ביקשו קארה חתוך היטב בהשראת הקארה המדויק של היילי ביבר, ואפילו נשים מתולתלות הרימו את קו שיערן והדגישו את התלתלים בעזרת רעמת קארה מתוחזקת היטב.

"אנחנו נמצאים עכשיו בחיתוליו של טרנד של תספורות קצרות מאוד. לכן, לא כולם יתחברו לתספורת שמראש היא שונה מאוד מהמיינסטרים, וזה בסדר" מתייחס אמיליו לשלל התגובות ברשת, חלקן תומכות וחלקן קוטלות. "בשנה הבאה נראה יותר ויותר נשים במראה של קארה קצר, והתספורות הללו ייכנסו למיינסטרים. עד אז, המקדימים את זמנם יקבלו הרמות גבה. מה שחשוב הוא שספיר עפה על עצמה, אוהבת את התוצאה ומתחברת ללוק הכללי."

למי מתאים? "אורך הקארה ייקבע לפי תווי הפנים של הבחורה", אומר אמיליו. "מעצב שיער מנוסה יתאים את התספורת לתווי הפנים, לסגנון החיים ולסגנון הכללי של האשה שלפניו. לכן חשובה כל כך שיחת אבחון לפני שניגשים לעבודה. לאישה שאין לה פנאי לתחזוק תספורת מסוימת, צריכה להבין את המשמעויות הללו מראש. גם צבע השיער משחק פה תפקיד, ולקחת אותו בחשבון כשבוחרים תספורת. חשוב מאוד גם לקבל ממעצב השיער שלך הוראות לתחזוק נכון".

אז איך מתחזקים? כשמדובר בקארה קצר, רצוי לייבשו בפן לאחר חפיפה, תוך שימוש בסרום מגן מחום שגם מסייע בהפחתת "פריז" בלתי רצוי, כמו 10 ב-1 מסדרת אבסולו ריפייר של לוריאל פרופסיונל. את שיטת הייבוש בפן ואת סוג המברשת – יגדיר ללקוחה מעצב השיער, לפי המראה הרצוי לה. כדי להשיג את מראה הסירוק לאחור, ניתן להשתמש בספריי FIX מסדרת טכני ארט של לוריאל פרופסיונל, שיקבע את המראה לאורך היום.
אם מעוניינים במראה מאט יותר ובמראה הדוק וחד יותר, כדאי להשתמש בקרם WEB. באופן כללי, על מנת לשמור על האורך המדויק של קארה קצר, יש להקפיד על ביקור במספרה מדי חודש פחות או יותר, תלוי בקצב צמיחת השיער האישי של כל אחת."

אמיליו ידוע בסגנון התספורות המקורי והאדג'י שלו, ומושפע ביצירתו מהתרבות היפנית. גם כאן הוא יצר תקדים, שמתאים לסגנון של ספיר בורגיל, שלא מפחדת להעז או להיראות מחוספסת מעט. האם כולם יאהבו את זה מיד? לא תמיד; אבל זהו טבעו של טרנד בחיתוליו, אחרי שנים רבות שבהן חווינו מיינסטרים של שיער ארוך מאוד, לפעמים עם תוספות, בעיצוב "גלי מוברש".

אחרי מספר שנים בהן שלט מראה של שיער ארוך מאוד, לפעמים בשילוב תוספות שמאריכות אותו אף יותר, עולם הביוטי חווה מגמה של תספורות קצרות שזוכות לעדנה מחודשת, וילכו ויתקצרו אף יותר בשנת 2024. תספורת הקארה (או "בוב", בשמו המקצועי), תמיד היתה כאן, על שלל גרסאותיה. קארה היא תספורת קלאסית שמשדרת שיק בלתי מתאמץ, ובעיקר- משווה לאשה שנושאת אותה שפע של ביטחון עצמי.

 

אמיליו |צילום ניר סקלמן
אמיליו |צילום ניר סקלמן

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות