fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבת האח הגדול בר כהן "אני חרדה למתמודדים שנכנסים"

רגע לפני שתעלה העונה החדשה של התוכנית האח הגדול, בר כהן מי שיצאה כמעט אחרונה מתוך הבית המפורסם וסיפקה המון תוכן לצופים משתפת בטיפים לעונה החדשה
בר כהן | צילום: מיכה לבוטון
בר כהן | צילום: מיכה לבוטון

רגע לפני שתעלה העונה החדשה של התוכנית האח הגדול, בר כהן מי שיצאה כמעט אחרונה מתוך הבית המפורסם וסיפקה המון תוכן לצופים משתפת בטיפים לעונה החדשה

מה לדעתך הכרחי לאלו שייכנסו לבית האח עוד חודש?

"להבין שהם נכנסים לבית הכי קשוח במדינה – שבסוף אם כל העובדה שבאמת יש המון אנשים שידאגו להם כאשר הם שם – הם עדיין עכברי מעבדה שבסוף יעשו הכל כדי להוציא מהם מקסימום רייטינג. ושגם מנטלית אין להם שום דרך להכין את עצמם לחוויה כזו, להבין ולחשוב רגע באמת האם הם מספיק חזקים לעבור משהו כזה ולהתמודד עם ביקורות לא פשוטות לטוב ולרע, עם מסע שהמשפחה שלהם הולכים לעבור בחוץ קשה מאוד! ולדעת שכלום אבל כלום לא מובטח להם אחרי, שרוב יוצאי האח לא מתפרנסים לאחר מכן בעקבות התוכנית, רובם לא מצליחים אפילו לחזור לחיים נורמטיביים ובקיצור הם צריכים להיות מאוד חזקים כי בודדים האנשים שמצליחים להרוויח לעבוד או לעשות משהו עם עצמם ולקדם את עצמם לאחר תוכנית כזו להבין האם הם מספיק חזקים לעמוד מול כל סוג של ביקורת. לבוא עם אפס ציפיות, אף אחד לא מבטיח לכם כלום ומה שקרה לי לה או להוא לא מחייב שיקרה לכם."

יש דברים שאת מרגישה שנפלת בהם כשהיית באח? דברים שאת ממליצה ליישם להבא לדיירים החדשים?

"לא נפלתי בכלום אני לא מתחרטת על כלום זו בר כמו שבחוץ אני נופלת בפה שלי לפעמים ומתחרטת אחרי זה ומבקשת סליחה כך גם באח אין פה נפילה הייתי בבית סגור 3 חודשים עם אנשים שלא בחרתי וסיטואציות שנקלעתי אליהם שבחיים האמיתיים את קמה והולכת מהם בעיקר אני, אני נעלמת תוך דקה בחוץ מאנשים שמעייפים אותי, אני חושבת שהסיפור איתי היה כל כך חזק לטוב ולרע – לאהבה הכל כך חזקה אלי מאלה שראו את עצמם בי ולשנאה אלי כי הייתה גם כזו, לקיצון הזה – וזה בדיוק בגלל שהייתי דיירת דומיננטית שלא משנה מה, הייתה מההתחלה עד הסוף לטוב ולרע היא, וזה מאוד מעצבן אנשים מבטיחה לכם – נשארתי עד הסוף גם מבלי להיות קונצנזוס ואני גאה בעצמי כי היום אני יכולה להיות אני בכל מקום כי פשוט כולם מכירים אותי כל כך טוב באתי לתוכנית ממקום תמים – של רצון להכיר את עצמי מחדש להיות בר ! לא ילדה של ולא אמא של, התגעגעתי נפלתי התאהבתי רבתי צעקתי בכיתי דמעתי התרגשתי הכל מהכל! הייתי דיירת באמת מנותקת מהעולם החיצון על מלא ואם כבר אתם בדרך לחוויה הזו אל תבואו מוכנים או תנסו לבוא כאלה ולהתנהג כמו.

כי גם אם תישארו עד הסוף בגלל זה לא תרוויחו שיעור ולא תעברו שום שינוי ובעיניי זה שווה יותר מכל הדחה שעברתי – אולי אולי אני היום בדיעבד יכולה להמליץ לדיירי העונה הבאה לא לחלק במות מיותרות לאנשים כי בסוף בעריכה יבחרו להוציא את מה שיעשה רעש ויקבל פוקוס ולא את המילה שאמרו לכם לפני או את הסיטואציה שגרמה ל. אבל זו תוכנית כלכך שונה מכל סוג של ריאליטי שבאמת שכשאתם שם אתם לא חושבים על הדברים האלה, אתם חיים את החיים שם. פשוט תחשבו מה ראוי לבמה באמת כי בר של היום לא הייתה מחלקת את אותן במות ולא הייתה נותנת בכלל מקום להמון רגעים שהיו בתוכנית אבל גם אותם אני מחבקת עברתי שם דרך – וזו בעצם החוויה לא להבין את הדברים האלה כשאתה שם ואני שמחה על זה כי חוויתי את הדבר הזה ב100% ואני שמחה על כך כי אני פי 300 חזקה היום מכל תקופה בחיים שלי. הלם שאני מדברת על זה זה כל כך מאחוריי אבל ברור לי שיש פה דיירים עתידיים אז שמחתי לעזור ובהצלחה."

מה את חושבת שונה מימך ואליאב לזוגות אחרים שיצאו מהאח?

"הייתי חייבת כי זו מחמאה אדירה עבורנו. כי אנחנו לא זוג של ריאליטי – הכרנו שם אבל את הזוגיות אנחנו בונים בחוץ בדיוק כמוכם וגם אני וגם אליאב מתעקשים להישאר הכי מי שהיינו לפני – רגילים עממים ופשוטים! ומסרבים ללא מעט שטויות שלא יועילו לנו בכלום אליאב הכי הוא חזר לחיים שלו לעסק שלו ועושה שם חיל ניגש למה שמדבר אליו בלבד סתם נגיד ביום שישי הוא היה בצילומים כאלה לפאנל בהר מירון וזה כלכך אליאב והוא הלך ונהנה מאוד! וזו עוד עצה למתמודדים הבאים באח להישאר עם רגליים על הקרקע זה שתהיו באח לא הופך אתכם לכלום, יוצאי ריאליטי הם לא סלב ואין בלהיות סלב כלום – אתם לא זמרים או שחקנים! אתם אנשים מצולמים 24/7 שנכנסים לניסוי חברתי מצולם הנועד לבדר המונים. מה שתעשו אחרי התוכנית יכול להפוך אתכם למשהו שאני מברכת אבל עדיין שומרת על מי שהייתי לפני כל הדבר הזה.

פתאום קולטת כמה אני חרדה למתמודדים שנכנסים ממש אבל, תשמרו על עצמכם תהיו חזקים ותכינו את המשפחות והחברים שלכם להיות חזקים ולא לקחת ללב כלכך."

 

 

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות