fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבי הריאליטי שהקימו חמ"ל הסברה למדינת ישראל

האחים מיטב ועילי הספרי מ"פקין אקספרס" הקימו חמ"ל לגיוס תרומות מיהודי ארה"ב והעולם עבור לוחמי צה"ל ונפגעי המלחמה. אלו עוד סודות הם גילו במהלך יום הצילומים הראשון שלהם במסגרת קמפיין הבכורה?
למען חיילי צה"ל. מיטב ועילי הספרי צילום: יח"צ

נרתמים למשימה: כוכבי תוכנית הריאליטי "פקין אקספרס" (רשת 13) האחים מיטב ועילי (25) הספרי, התייצבו לאחרונה לצילומי קמפיין אופנה ראשון עבור רשת SCOOP שנערכה בוילה מפוארת בסביון.

על הסט הפגינו האחים התאומים חיבה מקסימאלית למרות הסטיגמה שנוצרה בתוכנית על הקשר המשפחתי הרעוע, והם אף שיתפו את הצוות על הסט כי את חג הפסח הקרוב הם צפויים לבלות בחופשה משפחתית באילת.

מיטב הספרי, שהתרגשה מהמעמד אמרה: "זו פעם ראשונה שאני חלק מקמפיין ואני ממש מתרגשת, בעיקר בגלל שאני פריקית ידועה של נעליים". כמו כן מיטב נתנה תגובה ראשונה על התמונה המשותפת שהתפרסמה השבוע, שלה ושל רם שטראוס, מתמודד התוכנית, שנתפסו יחד יושבים בארוחה במסעדה. מיטב: "רם ואני חברים טובים ואין לדעת לאן זה יתפתח. אכן נפגשנו לבד".

עילי הספרי, סטודנט למשפטים באוניברסיטת בר אילן, החל את פעילותו הפוליטית כבר מגיל צעיר וכיום הוא משמש כיועץ פוליטי של ח"כ דני דנון. עילי סיפר שבימים אלו עבר להתגורר בתל אביב, אליה עבר מבית הוריו בגבעת שמואל.

האחים חשפו עוד, כי לראשונה הקימו חמ"ל לגיוס תרומות עבור חיילי צהל ונפגעי המלחמה, בבית אימם שבגבעת שמואל במטרה לחזק את ההסברה הישראלית בעולם ולגייס תרומות מיהודי ארצות הברית והעולם. "במסגרת זו, אנו מגיעים ליהודים עשירים מרחבי העולם שתורמים לישראל סכומי עתק עבור חיילי צה"ל ונפגעי המלחמה", סיפרו השניים, "ובזכותם אנו מצליחים לשנע ציוד יקר ללוחמים במאות בסיסים ומוצבים בדרום הארץ ובצפונה".

רוני ופרדי אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP שנחשפו לראשונה לעשייה החברתית של מיטב ועילי הספרי, הרימו את הכפפה והצהירו שחלק מהקמפיין החדש של רשת SCOOP יהיה תמיכה בחמ"ל שהקימו האחים ובנוסף לכך את הצילומים שיערכו בתחילת הקיץ למותג יצלמו בלוס אנג'לס, שם גם יערכו ערב גאלה ליהודי ארה"ב לטובת הסברה ישראלית ולמען המשך גיוס תרומות לצה"ל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות