fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יופי של לוחמות: החיילות יצאו להפוגה קלה וזכו לקבל טיפולי יופי

לוחמות יחידת פלמ"ר, הכוללת חיילות לוחמות מיחידות קרביות כמו: קרקל, ברדלס, אריות הירדן, איסוף קרבי ועוקץ, קבלו לאחר חודשיים וחצי של לחימה בחזית והגנה על גבולות ישראל, הפוגה קצרה של טיפולי יופי ואסתטיקה
ד"ר להבית אקרמן עם החיילות הלוחמות צילום: ישי אקרמן

מיזם הטיפוח והיופי של ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור – קליניקה על גלגלים, הגיעה יחד עם צוות עובדיה, לשטח כינוס והתרעננות, בסמוך לנתיבות, שם פגשו כ-100 חיילות המשרתות ביחידות לוחמה שונות, שעיסוקן המרכזי הוא פינוי פצועים מעזה.

במסגרת זו, טיפל הצוות בכל הלוחמות אשר בחרו בטיפול פנים קוסמטי או בטיפול באמצעות מכשור לפנים. כמו כן, בסיום הטיפול הותאם לכל לוחמת מוצרי טיפוח ושפתון לחות, שקיבלו במתנה מד"ר אקרמן.

הילה שפירא, מפלמ"ר 8, לוחמת קרבית, אמרה לאחר הטיפול: "וואו, אזה כיף היה להרגיש סוף סוף נשית ומטופחת. לא ידענו מה זו שגרת טיפוח כבר 80 יום. חיכינו לזה הרבה מאוד זמן".

ד"ר להבית אקרמן: "אנו כל כך שמחות ומתרגשות לעזור ולתמוך בלוחמות האמיצות, הנמצאות בקו האויב, ולהוקיר להן תודה. תנאי השטח לא סטריליים במיוחד, ולבסוף לא נשכח שמתחת למדים מדובר בנשים. כמי שעוסקת כל חייה באסתטיקה ויופי ונפגשת עם מאות נשים ביום, החלטתי להגיע עד אליהן ולהעניק להן הפוגה במיטבה".

"אני גאה בכך שהצלחתי לגייס את כל צוות העובדים שלי, משלוש הקליניקות, למשימה זו ובכך הצלחתי לשנע גם מכשור מתקדם לטיפולי אסתטיקה".

הקליניקה הניידת, הינה מיזם של ד"ר אקרמן שהחל את פעילותו לפני כ-3 שבועות והספיק כבר לערוך טיפולי אסתטיקה לנשים המפונות מעוטף עזה ומהצפון, בין היתר ביקר במלון הוד ים המלח, במלון ים-סוף באילת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות