fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טליה עובדיה "לפני כמה חודשים החלטתי לעשות צעד משנה חיים"

טליה עובדיה "אתם המתנה הטובה ביותר שיכולתי לקבל לשנה החדשה וזה כל כך מרגש ולא מובן מאליו, אז תודה ענקית עליכם, בואו נהפוך את העולם לורוד יותר."
טליה עובדיה | צילום מתוך האינסטגרם
טליה עובדיה | צילום מתוך האינסטגרם

זוכת האח הגדול טליה עובדיה מסכמת את השנה שלה

"אסכם את השנה הזו במילים – זה על גבול הבלתי אפשרי, אבל אני יכולה לנסות.
לפני כמה חודשים החלטתי לעשות צעד משנה חיים ולהיכנס לאח הגדול. גם בחלומות הכי פרועים שלי לא חשבתי שכך זה ייראה וירגיש ובטח שלא יסתיים ככה. חוויתי חוויה מאתגרת מאוד ולא פשוטה שגרמה לי להתחזק, להתחשל ולהיות שלמה עם הרבה דברים בי שלא קיבלתי קודם ולמען האמת זו זכייה בפני עצמה.
הכרתי בי את הרצון להעז ולחפש את הטוב גם אם הוא נסתר, למדתי שיעור על הכלה וקבלה של האחר ללא אופציה להסחות דעת או בריחות מהסיטואציה.

אני רוצה לאחל לכם ולי לקראת השנה החדשה שתפתח עלינו לטובה. שתמיד נשאף להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו. אנשים טובים יותר, שרואים את האחר ואת מי שזקוק, שנדע להעריך את הדברים הקטנים ביותר ושלא ניקח אותם כמובנים מאליהם. זה אולי ישמע בומבסטי אבל להיות אחד בשביל השני מאוחדים כעם ישראל, כאחים- כי האמת הפשוטה היא שאין אבל באמת אין על העם שלנו בעולם כולו!
לסיכום- אני רוצה להגיד לכם תודה ענקית,

אתם המתנה הטובה ביותר שיכולתי לקבל לשנה החדשה וזה כל כך מרגש ולא מובן מאליו, אז תודה ענקית עליכם!
בואו נהפוך את העולם לורוד יותר
אוהבת המון
טליה."

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות