fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנה לוי מקרית מוצקין: "הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו"

עם פרוץ המלחמה, למרות גילה החליטה חנה לוי (83) להתנדב לארגון מד"א בו עבדה כארבעה עשורים ולתגבר את צוותי מתרימי הדם בחיפה "הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו"
חנה לוי מקרית מוצקין מתגברת את מד״א בזמן מלחמה | צילום: באדיבות המצולמת

חנה לוי מקרית מוצקין (83) היא סבתא לנכדים וסבתא רבתא לשישה נינים, אבל כשפרצה המלחמה היא הרגישה שהיא לא יכלה לשבת בחוסר מעש.

לוי, פנסיונרית של מד"א שעבדה שנים רבות בהתרמת דם ושימור פלזמה ודם טבורי, פנתה וביקשה להתנדב. היא נרתמה לתגבר את משמרות צוות מתרימי הדם ואתמול (ב') כבר הופיעה למשמרת במרכז ההתרמה של מגן דוד בחיפה.

"עבדתי 40 שנה במד"א וכששמעתי את כל מה שקורה במדינה, הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו ולתת מעצמי", היא מספרת. "עבדתי כל השנים בעבודה הזו ואני יודעת כמה קשה עובדים במד"א ושאין מספיק כוח אדם והחלטתי לתת מעצמי ולהתנדב".

מאז התחילה להתנדב, מסייעת לוי לצוותי מגן דוד אדום בחיפה במעבדה ושמחה שהיא יכולה להתנדב ולתרום. "אני לא בגיל לצאת להילחם אבל אני יכולה לתרום מהידע והניסיון שלי ולסייע לצוותי מד"א".

חנה לוי מקרית מוצקין מתגברת את מד״א בזמן מלחמה | צילום: באדיבות המצולמת

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות