fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכה העונה השמינית של "הכוכב הבא" תמיר גרינברג בסינגל ראשון

תמיר: "השיר מדבר על הפחדים והסרטים שאנו מספרים לעצמנו כל הזמן, על למה צריך להשתחרר מהם, להתמסר לרגע ולהישאר אופטימיים."
תמיר גרינברג | צילום דניאל קמינסקי
תמיר גרינברג | צילום דניאל קמינסקי

תמיר גרינברג, זוכה העונה השמינית של "הכוכב הבא" בסינגל ראשון מאז זכייתו בתוכנית.

בחצי שנה האחרונה תמיר גרינברג שבר שיאים והגיע להישגים חסרי תקדים עוד לפני שהוציא סינגל ראשון! בתוך שעות מרגע שהחלה מכירת הכרטיסים להופעותיו הגיע לסולד אאוט – בין היתר בהיכל התרבות ת"א, המשכן לאומנויות הבמה ת"א, זאפה בפארק גני יהושע, אמפי שוני והאנגר 11 ת"א.

בסינגל החדש Better תמיר מביא משהו חדש, כייפי, מרענן ומוכיח שמדובר באחד היוצרים המוכשרים והמסקרנים שנראו כאן. הכריזמה הכובשת, הקול המחוספס והמפתיע ועד השירים שיוצר, אליהם הצלחנו להתמכר כבר משמיעה ראשונה. את הסינגל הפיק ועיבד תמיר יחד עם המפיק סתיו בגר.

הקליפ לסינגל, בבימויו של רועי רז, מתאר את החיים שעוברים על כולנו בצורה מעגלית – הבוקר, הלילה, השיגרה המורכבת, המעבר מהחושך לאור, דרך זווית מבט אחרת – לא להגיד יהיה יותר טוב, כי כבר יותר טוב. לא משנה מה החזאי אומר, השמש תמיד זורחת.

תמיר: "השיר מדבר על הפחדים והסרטים שאנו מספרים לעצמנו כל הזמן, על למה צריך להשתחרר מהם, להתמסר לרגע ולהישאר אופטימיים. היה לי חשוב להוציא שיר עם מסר חיובי וכיפי בתקופה הלא פשוטה הזו, לעצמי ולכולם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות