fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקמפיין הזוגי החדש של לירן כוהנר וגיא גיאור

לירן כוהנר וגיא גיאור: ״אנחנו מאוד מתרגשים להצטרף למשפחה ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל."
לירן כוהנר וגיא גיאור | צילום יח"צ
לירן כוהנר וגיא גיאור | צילום יח"צ

יוצרת התוכן, היזמית ומגישת הטלויזיה לירן כוהנר (33) נבחרה יחד עם בעלה – איש העסקים, המנחה וכתב פינת רכב בקשת 12, גיא גיאור (42), כפרזנטורים של רשת O&H.

הבחירה בפרזנטורים החדשים הינה חלק מאסטרטגיית H&O BRAND COLLECTION הכוללת בין היתר, הרחבת מגוון קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, העמקת חווית הקנייה, השירות והאיכות ובאמצעות כך פניה למגוון רחב יותר של קהלים ולקהלים חדשים.

הזוג כוהנר- גיאור נחשבים לאחד הזוגות הפוטוגנים בישראל, לזוג שתי בנות והם מתגוררים בתל אביב. כוהנר מובילת רשת עם אינסטגרם המונה לא פחות מ 232 K(!).הם יזמים מובילים ואקטיביסטים בנושא קיימות הנוגע לליבם.

במסגרת החוזה לשנת 2022 יקיימו מגוון פעילויות פרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות לכל מחלקות רשת O&H: אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית, תוך דגש על מגוון המותגים הרחב שמציעה הרשת ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, ועוד.

הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה בחודש אפריל בתקציב הנאמד בכ – 2.5 מיליון שח, לרגל השקת קולקציות אביב קיץ 22 של אופנת נשים, גברים, ילדים וספורט.

 

לירן כוהנר וגיא גיאור: ״אנחנו מאוד מתרגשים להצטרף למשפחת H&O ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל הצרכנים כולו״.

 

לירן כוהנר וגיא גיאור | צילום יח"צ
לירן כוהנר וגיא גיאור | צילום יח"צ
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות