fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקמפיין החדש של ג'ובאני רוסו ומאיה פישל

בני הזוג ג'ובאני רוסו ומאיה פישל אמנם לא זכו בריאליטי "הזוג המנצח", אבל הם ממש לא בחל"ת, והשניים מככבים בקמפיין של רשת הרהיטים שמרת הזורע
ג'ובאני רוסו ומאיה פישל לרשת שמרת הזורע | צילום יח"צ
ג'ובאני רוסו ומאיה פישל לרשת שמרת הזורע | צילום יח"צ

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל אולי לא זכו בתואר "הזוג המנצח" בתוכנית הריאליטי, אולם בחיים האמיתיים הם מוכיחים לעולם שהתואר "זוג מנצח" הולם אותם יותר מכל.

בעוד רבים מחשבים בימים אלו מסלול מחדש, בני הזוג רוסו ממוקדים מטרה וקוטפים קמפיין אחר קמפיין. בנוסף, יש להם תוכנית זוגית יומית מצליחה ברדיו חיפה, שבה הם מדגימים את הסימביוזה המושלמת ביניהם בשעתיים של פינג פונג מילולי משעשע, החושף יותר מאשר טפח בחייהם המשותפים.

ברשת הרהיטים שמרת הזורע אהבו את החיבור האנרגטי בין בני הזוג וניתבו אותו לצילומי קמפיין ראשון מסוגו לחברה שבמסגרתו הם ממחישים את הממד המשפחתי של רהיטי הרשת הוותיקה.

בני הזוג רוסו: "זה היה הכי טבעי עבורנו להתחבר לחברה שורשית כמו שמרת הזורע ולהציג את המבחר העצום של הרהיטים שלה לכל חללי הבית. בתקופה שבה אנו מעבירים את מרב השעות ספונים בין ארבעת הקירות, זה הזמן להתחדש ולהתפנק בפריטי ריהוט איכותיים ונגישים מבחינת מחיר".

מנכ"ל רשת שמרת הזורע, קובי בן סימון: "המפגש הראשון שלנו עם בני הזוג ג'ובאני רוסו ומאיה פישל היה כל כך מוצלח עד שהוחלט ששיתוף הפעולה ימשך גם לעונה הבאה".

רק לפני חודש המדור עדכן כי ג'ובאני רוסו קטף קמפיין למותג המזרנים החדש My sleep, אבל לא הגיע לסט הצילומים לבדו אלא עם האישה שאיתו. בחל"ת הם לא.

 

לעוד רכילות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות