fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הציור הכי ארוך בארץ שריגש את חיילי צה"ל

ילדי שכונת כפר סבא הירוקה השלימו פרויקט, במהלכו ציירו על שלט ענק של 110 מ' מסרים של תמיכה בחיילי צה"ל
לוחמי צה"ל עם שלט התמיכה צילום: יח"צ

עמותת שניר, יזמה פעילות משותפת עם ילדי שכונת כפר סבא הירוקה בעיר כפר סבא, בהכנת ציור הכי ארוך שנשלח כתמיכה בחיילי צה"ל. על הציור, במידות של 110 מטר רוחב על 90 ס"מ גובה, נכתב בין השאר: "תודה לחיילים ולחיילות ששומרים עלינו".

את הציור הארוך, העניקו בכירי עמותת שניר לצוות מילואימניקים מחטיבת חי"ר כפיר, שיצאו ליום גיבוש של כמה שעות באזור המרכז, כדי להתרענן בין משימה למשימה.

ד"ר יהודית רובינשטיין, מנכ"לית עמותת שניר: "אנו רואים חשיבות גדולה בצורך של עידוד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעסוקים לילות כימים בלוחמה ובהגנה על כולנו. היה חשוב לנו, מעבר לתרומות שאנו פועלים למענם מידי יום, להעביר להם גם את הציור הכי ארוך עד כה מהילדים הנרגשים".

ניקול קלינגר, מנהלת הדיגיטל בעמותת שניר: "ברגע שעלה הרעיון ליוזמה משותפת זו עם דיירי השכונה, כולם הצטרפו לפעילות בשמחה רבה לרוח הרמת המורל. ריכזנו את כל הילדים שהתרגשו מאוד להירתם למען עידוד החיילים, ויצרנו יחד ציור ענקי צבעוני ומרגש, עם הכיתוב – תודה לחיילים והחיילות ששומרים עלינו, שצורף לעשרות החבילות שמעבירה העמותה לחיילים בכל רחבי הארץ".

"צוות המילואימניקים שקיבל את הציורים עם החבילות המפנקות, התרגשו תוך קריאות שמחה והתפעלות וצילמו את עצמם לצד הציור הארוך ביותר ושלחו את התמונות למשפחותיהם. לאחר מכן הם ביקשו למסור לילדים ולהוריהם תודה על התמיכה ועל העידוד. עם ישראל חי".

להעברת תרומות עמותת שניר – https://www.snir-il.org/donation

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות