fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנשים שסורגות לחיילים כובעי חורף מחממים

סורגות באהבה. כך נקרא פרויקט שהקימה קבוצת נשים מהחוג לסריגה במתנ"ס יקנעם, שבו הן סורגות לחיילי צה"ל כובעי צמר מחממים לקראת החורף שממשמש ומגיע בקרוב
לחיילי צה"ל באהבה צילום: מתנ"ס יקנעם

מעל ל-20 נשים, תושבות יקנעם, נרתמו למאמץ המלחמתי כשהחלו לסרוג כובעי צמר לחיילי צה"ל. הנשים התכנסו במתנ"ס יקנעם, שלפו מסרגות והחלו לסרוג באהבה כובעי צמר חמים ונעימים שיישלחו את חיילי צה"ל שנמצאים בחזית הצפונית והדרומית של מדינת ישראל.

הבי נקר, מדריכת חוג הסריגה ברשת המרכזים הקהילתיים ביקנעם, ריכזה והדריכה את הנשים המתנדבות, ביניהן יש סבתות לצד נערות צעירות.

נקר: "את הרעיון הגתה סימונה זיסו, רכזת החוגים אצלנו במתנ"ס, ואני מיד נרתמתי למשימה. הנשים שמשתתפות בחוג הביאו את החומרים, הצמר לסריגה, מהבית, כתרומה לצה"ל. יש לנשים האלה בני משפחה וחברים שגויסו בצו 8 והן מרגישות צורך לתרום ולחמם את חיילים צה"ל בכובעים בצבעי שחור או ירוק כהה לקראת החורף שעומד להתחיל".

במתנ"ס יקנעם פונים לנשים נוספים שמעוניינות להצטרף לפרויקט שכבר נושא את השם "סורגות באהבה", הן כסורגות או לגייס תרומות של צמר לסריגת הכובעים, והן מוזמנות ליצור קשר בטלפון: 04-9893986.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות