fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המלהקת הראשית של האח הגדול שרית בר כהן מגלה לנו סוד

המלהקת הראשית של האח הגדול שרית בר כהן פתחה תיבת שאלות תשובות ומגלה לכולם מי הגיע לאודישן ולא עבר בפעם הראשונה אבל עבר והגיע לגמר הפעם השניה ונותנת לנו 3 טיפים לאודישן טוב
שרית בר כהן
שרית בר כהן

המלהקת הראשית של האח הגדול שרית בר כהן פתחה תיבת שאלות תשובות ומגלה לכולם מי הגיע לאודישן ולא עבר בפעם הראשונה אבל עבר והגיע לגמר הפעם השניה ונותנת לנו 3 טיפים לאודישן טוב

השאלה הכי מסקרנת את כולם נגמרו הכניסות בעונה הזאת?

"כן, הסתיימו הכניסות לעונה הזאת של האח הגדול."

החלום שלך היה לעבוד בתור מלהקת?

"בהחלט, מהרגע שנכנסתי והכרתי את העולם הזה לפני 15 שנים ידעתי שזה מה שאני רוצה להיות ולעשות. התחלתי במערכות ליהוק ריאלטי של צחי אליהו ומורן מרציאנו וידעתי שכשאהיה גדולה, אני רוצה להיות הם."

מה גורם לך ללהק בן אדם שלא העברת אותו אודישן בעבר? מה משתנה?

"יש כמה דברים שמשתנים, קודם כל זה האנשים עצמם… הבגרות, הסטטוס בחיים, הדימוי העצמי ועוד משתנים שאדם עובר במהלך החיים. לפעמים אנשים גם מגיעים לאודישן סתם ביום רע. חוץ מהאנשים עצמם יש עניין של תמהיל בעונה ומי שאולי לא התאים בעונה מסויימת יכול להתאים בעונה אחרת עם אנשים אחרים, תום חיימוב לדוגמא, הגיע לאודישן בתקופה לא טובה ולא עבר ועונה אחרי בא שוב והצליח להביא את עצמו באודישן… ומשם הגיע לגמר וגם זכה בגבר הסקסי."

תני לי 3 טיפים לאודישן מוצלח בריאליטי 

"1. אל תנסו להיות דומים למישהו אחר שאנחנו מכירים, לא להגיד משפטים כמו 'אני כמו &@ או יתמיד אומרים לי שאני דומה ל…' כל הכיף של המלהק והצופה בבית זה החידוש.

2. תגיעו לאודישן קצת קודם, דברו עם אנשים שנמצאים איתכם בקבלה זה עוזר להוריד את הלחץ ולהיכנס לאודישן משוחררים יותר ואולי גם לספר למלהק/ת משהו שקרה לכם בחוץ שישבור קצת את הקרח.

3. תנסו כמה שאפשר לדבר עם המלהק/ת בצורה פתוחה ומשוחררת כמו חבר/ה, זאת באמת שיחה קלילה להכיר אתכם ולא ראיון עבודה. תספרו הכל כבר באודישן הראשון ואל תשמרו לאודישן הבא."

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות