fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחווה של רשת גלי ומשפחת טרסוב למען ילדי ישראל שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה

אושיות הרשת, בני משפחת טרסוב, שבימים רגילים משמשים כפרזנטורים של רשת גלי, התגייסו לארוז ולחלק נעליים במתנה לילדים שפונו מיישובי עוטף עזה, דרום הארץ וצפון הארץ
עושים טוב. משפחת טרסוב צילום: אסף לוי

ילדים רבים פונו מביתם בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" ופונו למלונות ברחבי הארץ כשהוצאו מביתם בדרום, בעוטף עזה או בצפון הארץ, בחיפזון וללא פריטים בסיסיים כמו נעליים.

בעקבות כך, רשת ההנעלה "גלי" יצאה למבצע למען ילדי המפונים, ובשיתוף הפרזנטורים של המותג, בני משפחת טרסוב: האם מורן (42), האב ג'וזף (42) והבת אמה (9), התגייסה למאמץ המלחמתי והתייצבה בסניף של חנות גלי בראשון לציון, כדי לארוז עשרות זוגות נעליים לילדים הנמצאים בבתי מלון ובבתי הארחה ברחבי הארץ.

הסבב הראשון של החלוקה החל במלון בראון בתל אביב, בו חילקו את המתנות לילדים שפונו מבתיהם, כשכל שקית היא אישית, עם שם הילד ובתוכה נעליים במידותיו. במהלך החלוקה הצטלמו הילדים עם משפחת טרסוב, שוחחו עימם ובילו זמן בחברתם.

גנית אלון סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל, המפעילה את רשת גלי: "משפחת טרסוב אהובה במיוחד על הילדים ומזוהה עם הערך המרכזי של המותג – משפחתיות. אנו גאים בכך שהמשפחה התגייסה לשמח את הילדים המפונים מבתיהם ועזרו לנו לארוז את הנעלים ולהגיע לחלק אותם".

עוד ציינה ואמרה: "חלוקת הנעליים לילדים על ידי משפחת טרסוב היא נדבך חשוב ונוסף במערך ההתגייסות של גלי מאז פרוץ המלחמה. כחלק ממערך התמיכה במדינה ובכוחותינו, רשת גלי עדכנה בימים אלו את הלוגו, עם סמלי מדינת ישראל ובצבעי הדגל וגם הסיסמא של המותג הוחלפה ברוח התקופה, תחת הכותרת: 'צועדים יחד. אתכם ולמענכם'. בנוסף, מאז פרוץ המלחמה גייסה גלי את כל עובדי הרשת וההנהלה להכנת משלוחים ותרומות מרוכזות של נעליים, גרביים, גופיות ותחתונים, עבור חיילי צה"ל, כוחות הביטחון ולתושבי עוטף עזה והדרום, שפונו מביתם. גלי הוא מותג ישראלי ותיק שפועל במדינה כבר 48 שנה ומזוהה עם ערכים של ישראליות וציונות וככזה אנו חשים מחויבות לתרום למאמץ המלחמתי ועושים ונמשיך לעשות זאת בלב חפץ".

 

שקד חנוכי (5) ממושב שדה אליעזר וגנית אלון עם משפחת טרסוב צילום: אסף לוי

משפחת טרסוב היא מחלוצת משפחות היוטיוב בישראל. ארבעת ערוצי היוטיוב הפופולאריים שלהם מונים עשרות מיליונים עוקבים וזוכים לחשיפה ואהדה גדולה.

 חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והייתה לרשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי נמצאת בבעלות קבוצת בריל והיא מונה 70 סניפים בכל רחבי הארץ.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות