fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלם: הצמד סטטיק ובן אל נפרדים יום אחרי התקרית באילת

אמש (ד') עמוד תאורה נפל בזמן הופעתם באילת. שני ילדים בני 5 ו-10 נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול רפואי. ההופעה הופסקה. הבוקר (ה') סטטיק ובן אל הודיעו בהודעה משותפת כי הם נפרדים.
קיץ של העולמות בנהריה | סטטיק ובן אל- צילום: משה נחמוביץ

אחד מהצמדים המצליחים בתולדות ישראל והפופ הישראלי מטילים עלינו הבוקר (חמישי) פצצה ומודיעים על פרידה.
סטטיק ובן אל בעמוד האינסטגרם שלהם: "אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלאגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו".
והוסיפו: "הפרוייקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים. משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחול ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם. ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל".

ההודעה המשותפת | צילום מתוך האינסטגרם
ההודעה המשותפת | צילום מתוך האינסטגרם

אתמול בלילה (רביעי) נמנע אסון כבד באילת כאשר נפל עמוד תאורה במהלך הופעתם של סטטיק ובן אל בפארק המזרקה בעיר.
העמוד שהחזיק רמקול נפל מהבמה על שתי ילדות בנות 5 ו-10. הילדות נפצעו קל וכעת נחקרות הנסיבות לתאונה. במופע, שנערך בהפקת עיריית אילת, נכחו באותה העת כ-2,500 איש.
סטטיק כתב באינסטגרם: "מה שקרה בהופעה עכשיו לי את הלב. אחד הדברים הכי מפחידים שקרו לי בחיים. ברגע שהבנתי שמישהו נפגע פשוט כמעט התמוטטתי, ברוך השם פגשתי את המשפחה המקסימה של הילדות שנפגעו והן בסדר. מאחל לירין המתוקה רפואה שלמה! אני חייב לה שיחת וידאו ואת חייבת להיות גיבורה כמו שהבטחת".

נאחל לשניים בהצלחה בהמשך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות