fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הללויה: שירי מימון בדרך לדובאי

שירי מימון תשיר בערב הפתיחה של הפסגה העסקית הראשונה הרשמית של ישראל ואיחוד האמירויות את השיר "הללויה" בשלוש שפות ואת השיר "חבייתכ" של הזמרת הלבנונית פיירוז
שירי מימון | צילום אוהד רומנו
שירי מימון | צילום: אוהד רומנו

שירי מימון תופיע בערב הפתיחה של הפסגה העסקית הראשונה הרשמית של ישראל ואיחוד האמירויות שבנק הפועלים ומכון הייצוא יקיימו בדובאי.

בערב הפתיחה, ביום ראשון הקרוב, 6 בחודש, תשיר מימון את השיר "הללויה" בשלוש שפות  – ערבית, עברית ואנגלית – ואת השיר "חבייתכ" של הזמרת הלבנונית פיירוז.

בערב הפתיחה תשתתף צמרת בנק הפועלים בראשות יו"ר הבנק, ראובן קרופיק ומנכ"ל הבנק, דב קוטלר וכן יו"ר מכון הייצוא, אדיב ברוך וחמי פרס, שותף-מייסד בקרן פיטנגו לצד אנשי עסקים מישראל ומאיחוד האמירויות. העיתונאי יואב לימור ינחה את ערב הפתיחה.

בפסגה העסקית הראשונה הרשמית של ישראל ואיחוד האמירויות ישתתפו 200 יזמים ויזמיות מישראל, אנשי ונשות חדשנות, מדע ועסקים ישראלים, שיטוסו בטיסה ישירה מתל אביב לדובאי לארבעה ימים של מפגשים וסיורים עם גורמי ממשל, אנשי השקעות, פיננסים, חדשנות והייטק מקומיים.

במסגרת פסגת העסקים יתקיים ״יום ישראל״ מיוחד בתוך שבוע הטכנולוגיה של איחוד האמירויות GITEX – הכנס הטכנולוגי הגדול ביותר בעולם הנערך השנה, ומפגשי B2B לחברות בארגון מכון היצוא.

 

לעוד רכילות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות