fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההפתעה המתוקה שחיכתה למפוני היישובים בדרום

נציגי חברת הגלידות בן אנד ג'ריס ישראל, הגיעו לבית מלון שם שוהים כ-500 משפחות מפונות, והעמידו עבורם עגלת גלידות. מנכ"ל החברה: "כמפעל ישראלי ציוני, נמשיך לתמוך, לעודד ולהעלות את המורל של המשפחות שנאלצו לעזוב את ביתם"
ממתיקים את האווירה. נציגי בן אנד ג'ריס מפנקים את המשפחות בגלידה צילום: יח"צ

במסגרת התמיכה בעורף ובחזית, חברת הגלידות בן אנד ג'ריס ישראל, ממשיכה בפעילותה למען הקהילה, כשהפעם המטרה היא לחזק את משפחות המפונים מהעיר שדרות ומעוטף עזה.

בימים האחרונים יצאו בכירי ועובדי חברת בן אנד ג'ריס, לחלוקת גלידות במלון קראון פלאזה בתל אביב שם מתארחות למעלה מ-500 משפחות עם ילדים, יוצאות העיר שדרות ויישובי עוטף עזה.

עובדי החברה הגיעו עם עגלת גלידה ממותגת, וחילקו גלידות מכל טעמי המותג, לכל המשפחות המתארחות במלון כבר למעלה מחודש ימים. עגלת בן אנד ג'ריס הפכה מיד לאטרקציה במלון, בקרב המפונים, שנהנו גם מהטעמים החדשים של הגלידות.

רועי דון, סמנכ"ל שיווק בבן אנד ג'ריס ישראל: "כמפעל ישראלי, ציוני, הפועל בדרום הארץ, אנו נמשיך לתמוך, לעודד, לחזק, לאמץ ולהעלות את המורל, גם בעורף וגם בחזית, ולהעלות את מורל המשפחות וילדי יישובי הדרום שנאלצו לעזוב את ביתם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות