fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרמה הגדולה בתחרות מיס יוניברס

הטקס ה-70 במספר נערך השנה לראשונה בישראל, בעיר אילת, בצל הקורונה. אחרי קצת יותר משבועיים בהם מועמדות התחרות שהגיעו מ-81 מדינות שונות, טיילו בארץ ונהנו מפעילויות מגוונות
הרנאז סאנדאו מוכתרת למיס יוניברס | צילום: Benjamin Askinas
הרנאז סאנדאו מוכתרת למיס יוניברס | צילום: Benjamin Askinas

הטקס ה-70 במספר נערך השנה לראשונה בישראל, בעיר אילת, בצל הקורונה. אחרי קצת יותר משבועיים בהם מועמדות התחרות שהגיעו מ-81 מדינות שונות, טיילו בארץ ונהנו מפעילויות מגוונות (בין היתר ביקרו בירושלים, חיפה, תל אביב, עכו), יצא לדרך הגמר הגדול (בשתיים לפנות בוקר ושודר רק למנוי yes) במתחם שהוקם במיוחד בנמל אילת.

שבסופה זכתה הרנאז סאנדאו (21) מהודו, סאנדאו שמתגוררת בצ'אנדיגאר (טריטוריית איחוד בהודו), היא שחקנית ובתה של גניקולוגית מצליחה.

אממה, הדרמה הגדולה דווקא היתה עם נציגת ישראל בתחרות "מיס יוניברס", מלכת היופי נועה כוכבא, 22, כשחשה ברע בערב והתעלפה במהלך החזרה הגנרלית. כוכבא פונתה לטיפול רפואי מאחורי הקלעים וקיבלה עירוי.
כוכבא בתגובה ראשונה: "תודה לכולם על הדאגה, אני מרגישה טוב וחזקה, הצוות של מד״א טיפל בי מאחורי הקלעים במסירות ואני מתכוננת לקראת הערב הגדול שיחל בעוד כמה שעות. אחזור לבמה בכוחות מחודשים״.

כשהכריזו על 16 המועמדויות הסופיות שהעפילו לגמר, כוכבא לא עלתה ואמרה: "זכיתי לעשות משהו לא פחות גדול, אני מאמינה שהצלחתי לקדם את המדינה שלנו בעולם, לעשות הסברה ישראלית מאוד טובה. 80 הבנות שלקחו חלק לצדי בתחרות מאוד התרשמו מישראל והתאהבו בה. כולן התלהבו מהאוכל, מהנופים ומהיופי של המדינה שלנו. יצאו לי לשוחח עם כולן על מה זה לחיות פה. זאת הזכייה האמיתית שלנו כמדינה וזה הרבה יותר גדול מהזכייה הפרטית שלי".

מלכת היופי נועה כוכבא | צילום: Benjamin Askinas
מלכת היופי נועה כוכבא | צילום: Benjamin Askinas
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות