fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדוקטורית שהתגייסה למען המשפחות שפונו מעוטף עזה

ד"ר להבית אקרמן, התגייסה למען המשפחות שפונו מיישובי עוטף עזה והפתיעה אותם באירוע מיוחד שכלל ארוחת בוקר, הצגת ילדים, הרצאה בנושא התמודדות עם מצבי לחץ וחלוקת מתנות. ד"ר אקרמן: "בכל סוף שבוע נגיע למלון אחר כדי להעלות מעט חיוך על פניהם של הילדים"
ד"ר להבית אקרמן עם משפחות מעוטף עזה צילום: אסף לוי

כ – 100 משפחות שפונו מיישובי עוטף עזה, הגיעו להתארח לזמן בלתי מוגבל בבית מלון מדיטרי בנתניה. ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, והצוות שלה הגיעו להנעים לבני המשפחות את השהייה במלון ובמהלך סוף השבוע האחרון יזמו עבורם קבלת שבת לילדים, שכלל לאחר ארוחת הבוקר את ההצגה 'עכבר העיר עכבר הכפר'. בהמשך ניתנה גם הרצאה של ד"ר אקרמן שעסקה ב"בריאות הנפש והעור בשעות משבר ולחץ". הערב הסתיים בקבלת שבת לכל המשפחה.

ד"ר אקרמן: "הצורך של העורף לחזק את תושבי עוטף עזה, הוא הכרחי ובלתי נמנע. זה צו השעה להתאחד כעם, ואם הצלחנו לעלות חיוך לילדים ולהשכיח להורים את הצרות הגדולות שהשאירו מאחוריהם כשעזבו את הבית – דיינו. אנו נמשיך ונערוך קבלת שבת, מידי יום שישי במלון אחר, למשפחות נוספות, כדי להעלות חיוך בקרב ילדי העוטף והוריהם".

האירוע הסתיים בחלוקת מתנות ומוצרים לכל משפחה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות