fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרמה החדשה של עדן בן זקן

זמרת העשור עדן בן זקן ומנהלה לירון פרנקו מעדכנים הבוקר כי במהלך היום אתמול, הוסרה פעמיים מחשבון האינסטגרם של עדן התמונה שהעלתה כשהיא לבושה בבגד ים עם בנה מישל, בשל 'תלונות' שהגישו אנשים למערכת האינסטגרם
עדן בן זקן והבן מישל | צילום מתוך האינסטגרם
עדן בן זקן והבן מישל | צילום מתוך האינסטגרם

זמרת העשור עדן בן זקן ומנהלה לירון פרנקו מעדכנים הבוקר כי במהלך היום אתמול, הוסרה פעמיים מחשבון האינסטגרם של עדן התמונה שהעלתה כשהיא לבושה בבגד ים עם בנה מישל, בשל 'תלונות' שהגישו אנשים למערכת האינסטגרם.
במהלך היום העלתה עדן בן זקן פוסט עם בנה מישל כשהיא לבושה בבגד ים, התגובות ברשת לא איחרו להגיע… הרבה מאוד תגובות טובות שבשנת 2022 אישה יכולה וראויה ללבוש בגד ים, וגם לתדהמתנו הרבה תגובות פחות נאורות שמתאימות לעידן של שנים אחורה, אותם נעדיף לא לצוטט מפאת ׳כבוד׳ לכותבים…
חשוב לנו להדגיש כי עדן מעולם לא מחקה את הפוסט וכי הסיבה שהתמונה ירדה פעמיים היא אך ורק בשל פניות של אנשים למערכת אינסטגרם בנושא.
גם לאחר שהפוסט הוסר באופן פתאומי עדן העלתה אותו מחדש ובאופן די נדיר הוא הוסר בפעם השניה מחשבונה.
עדן בן זקן עומדת מאחורי התמונה והפוסט וגאה להיות אמא עכשווית צעירה שמתאימה לתקופת 2022 שאישה יכולה להרגיש טוב ונוח עם עצמה, להיות סקסית וגם אמהית.

מאז קיבלה עדן חיזוקים מנשים רבות חלקן אף נשים מפורסמות שרוצות להביע תמיכה והעלו תמונה עם בנם/ביתם כשהן עם בגד ים ותייגו אותה וחיזקו אותה.

עדן בן זקן כתבה כי: "בדרך כלל אני לא נוהגת להתייחס לתגובות אבל הפעם זה עבר כל גבול תמונה תמימה עם הבן שלי גררה תגובות שאני אפילו לא רוצה לכתוב אותם. אז החלטתי להחזיר את התמונה להגיד תפסיקו להיות עם היד קלה על המקלדת זה פוגע, אנחנו ב 2022 וכל אישה שתעשה מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה, מישל שלי אהבת חיי."

 

 

הפוסט המדובר
הפוסט המדובר

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות