fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוצאת האח הגדול דיאן שוורץ "התבאסתי גם מבר"

יוצאת האח הגדול דיאן שוורץ עונה על המריבה שלה עם בר כשקראה לה "אמא בושה" ומגלה אם היא ממתינה לנתנאל שיצא מהבית.
דיאן שוורץ | צילום באדיבות רשת
דיאן שוורץ | צילום באדיבות רשת

יוצאת האח הגדול דיאן שוורץ עונה על המריבה שלה עם בר כשקראה לה "אמא בושה" ומגלה אם היא ממתינה לנתנאל שיצא מהבית.

את מצטערת על זה שאמרת לבר אמא בושה?

כן! בוויכוח הזה נאמרו דברים מאוד קשים לשני הצדדים בר היא חברה! אחת הקרובות שהיו לי בבית. אני יודעת על כל התהליך שהיא עברה בתור אמא. שמעתי על ליאו כל הזמן. היו לנו המון רגעים טובים ומאד קרובים (לא הכל הראו). נאמרו דברים בלהט הרגע. זה קורה הרבה בתוך סיר הלחץ של הבית. דברים מתפוצצים מהר ומסתיימים מהר.  הייתי עצובה לראות את הסיטואציה מבחוץ. התבאסתי גם מבר וגם מאימהות שהיו צריכות לצפות בזה. בחרתי במילים הלא נכונות ואני מצטערת על זה. כי בר היא לא אמא בושה. היא אמא מדהימה! התנצלנו אחת בפני השנייה בתוך הבית על כל הסיטואציה. ואני מחכה כבר לעשות איתה ערב בירושלים כמו שקבענו.

על מה את מתחרטת בבית?

על מילים קיצוניות. על כעס מוגזם וריבים מיותרים. בזמן השהות בבית לא הבנתי את האחריות שיש למילים ולכך שאנשים בבית צופים ועלולים להיפגע מהתוכן. אם הייתי מבינה כמה מתייחסים ונותנים במה לכל מילה ומילה שיוצאת לנו מהפה וילדים קטנים לצערי היו צריכים לצפות בזה הייתי בוחרת לשנות.

 

את מחכה לנתנאל?

כן! אני ונתנאל עברנו תהליך מהמם בבית. יש לו סיפור חיים מורכב ומרגש, הוא היה בשבילי אוזן קשבת וכתף תומכת ואני בשבילו. במהלך השהות שלנו בבית הוא ריגש אותי ואמר לי שעזרתי לו ללמוד לאהוב את עצמו. בחברות כמו בחברות, יש ריבים. אני מבינה שלא ראיתם הכל אבל אנחנו שנינו יודעים מה היה בבית, ואני מחכה כבר לפגוש אותו בחוץ.

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות