fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו אהרון ועדן מאירי משחררים אלבום חדש ומשותף

עדן מאירי: "אני מרגיש שזכיתי באח גדול ומורה דרך שכל זמר מתחיל היה חולם שיהיה לו אחד כזה כמו דודו, לגדול על השירים שלו ולאחר כמה שנים לעבוד איתו"
דודו אהרון ועדן מאירי | צילום ניר אמיתי\ רן יחזקאל
דודו אהרון ועדן מאירי | צילום ניר אמיתי רן יחזקאל

דודו אהרון ועדן מאירי, מהזמרים והיוצרים המוערכים ואהובים בישראל קטפו את תואר שיר השנה של יוטיוב לשנת 2020 עם המגה להיט "בחלומות שלנו" שהגיע ל 32 מיליון צפיות, ומאות אלפי שימושים והאזנות בניו מדיה (ספוטפיי/אפל מיוזיק). בשנת 2021 השניים חברו יחדיו לדואט נוסף "למה זה נגמר?" שהמשיך את הטירוף והגיע ל10 מליון צפיות ביוטיב והפך לעוד להיט ענק של השניים כשכבש גם הוא את המקומות הראשונים בכל מצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו ורשתות הניו מדיה.
בתקופה האחרונה תוך כדי שהם מפגיזים בלהיטים בקריירת הסולו שלהם: דודו – "חלון לים", "היא האישה שלך", "ילדים של החיים", עדן – "מי יגיד לך לא", "גלדיאטור", "זוכרת", עבדו השניים על שירים משותפים חדשים שהולידו את הדובדבן שבקצפת – אלבום חדש ומשותף שכולל 8 שירים, 6 שירים חדשים לגמרי שנחשפים לראשונה, חלקם יצרו דודו אהרון ועדן מאירי בעצמם, והשאר נבחרו בקפידה ע"י השניים שהיו מעורבים בכל שלב באלבום שמסתמן כדבר הכי אמיתי ואותנטי שיצא לכם לשמוע עם מוסיקה מהנשמה שחסרה כל כך היום וביצועים שחודרים ישר ללב!

דודו אהרון: "כבר מהחיבור הראשוני שלי עם עדן בשיר ״בחלומות שלנו״ ידעתי שהחיבור והסינרגיה בנינו לא יסתיימו בשיר הזה, האלבום החדש שלנו מבחינתי הוא אלבום לא מתחנף לאופנות המוזיקה שאנו שומעים היום, אנחנו הולכים עם האמת שלנו וזאת מוזיקה מזרחית בועטת ומלאה רגש!
אני שמח על החיבור עם עדן שהוא מהמוכשרים שפגשתי, חיבור כזה מוזיקלי לאומן כמוני שהוא מעל 15 שנות קרירה הוא מעין לא פחות ממתנה והכי חשוב שנענינו לבקשת הקהל והרדיו שביקש עוד דואטים משותפים שלנו והאלבום הזה כולו מתנה לקהל שחיבק את החיבור שלנו"

עדן מאירי: "החיבור הזה עם דודו מרגיש לי הכי טבעי שיש, וכך גם האלבום הזה שמביא את האמת המוזיקלית שלנו. מה שמרגש אותנו באמת – כל שיר ושורה באלבום הזה זו נוצרו ויצאו עמוק מתוך הנשמה שלנו.
אני מרגיש שזכיתי באח גדול ומורה דרך שכל זמר מתחיל היה חולם שיהיה לו אחד כזה כמו דודו, לגדול על השירים שלו ולאחר כמה שנים לעבוד איתו ולעשות אלבום שלם יחד זו התגשמות פנטזיה מבחינתי. תודה לקהל שחיבק, וכל הזמן רצה עוד משנינו- אז הנה קיבלתם וזה שלכם עכשיו

 

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות