fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם רגל שבורה לא תעצור את החגיגות של משפחת ספיר

שירן ספיר ממשפחת היוטיוברים המפורסמת מקרית ים רק סיימה את הצילומים לריאליטי "הזוג המנצח" עם הבעל מיכאל, ומיד התפנתה לחגיגות יום הולדת בביתה בקונספט של ארוחת שף
משפחת ספיר חוגגת | צילום: באדיבות משפחת ספיר
משפחת ספיר חוגגת | צילום: באדיבות משפחת ספיר

אתמול בערב, רביעי, חגגה משפחת ספיר המפורסמת מקרית ים יום הולדת 26 למלכת הבית, שירן ספיר.

למי שלא מכיר (יש כאלה?), נספר, כי בני משפחת ספיר הם כוכבי רשת ויוטיוברים מצליחים עם יותר מ-288 אלף עוקבים בעמוד היוטיוב שלהם ויותר ממיליון עוקבים בסך הכל בכל המדיות החברתיות.

החגיגה התקיימה מיד לאחר שבני הזוג מיכאל ושירן ספיר סיימו את הצילומים לעונה הקרובה של "הזוג המנצח" שבה הם משתתפים. המשפחה תכננה חגיגה מפוארת, אך למרבה הצער במהלך הצילומים שירן שברה את הרגל, ולכן הם נאלצו להזיז את החגיגות לביתם בקרית ים.

על האוכל, האווירה והפקת האירוע היו אמונים "פומו גרופ", בהנהלת אור שושן מקרית מוצקין ומתן כהן, הלוא הוא אחיה של עוד אושיית רשת מפורסמת אלין כהן. "פומו גרופ" אחראים על אירועי שף של לא מעט מפורסמים בארץ, ביניהם סטטיק, איתי לוי, עומר אדם, עדן בן זקן ועוד.

כשפרצה מגפת הקורונה ואיתה ההגבלות והסגר, הפעילות של "פומו גרופ" נעצרה לחלוטין, מה שגרם להפסדים של עשרות אלפי שקלים בעיקר של אירועים שהוזמנו אך בסופו של דבר לא התקיימו.

אור שושן מספר: "במקום לבכות על המצב, העדפתי להרים את הראש ולהסתכל קדימה – מה עושים ביום שזה נגמר. אני תמיד חושב שצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. אם נותנים לנו לעשות אירועים, גם אם הם מצומצמים ובהגבלות מסוימות, אני אומר ברוך השם. רק בחודש האחרון עשינו יותר מ-150 אירועים, זו כמות שלא נתפסת שלא הייתה מעולם בתחום אירועי השף הפרטיים".

 

ספיר בזמן החגיגות עם הרגל השבורה | צילום: באדיבות משפחת ספיר
שירן ספיר והרגל השבורה חוגגות | צילום: באדיבות משפחת ספיר

 

צילומים מהאינסטגרם של מיכאל ושירן ספיר בזמן החגיגות: 

 

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות