fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח: השחקנית חן אמסלם משיקה קמפיין חדש

השחקנית חן אמסלם תככב בקמפיין אביב קיץ לרשת H&O תחת אסטרטגיית: המשפחה היא המותג הכי חזק. הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח
חן אמסלם במהלך צילומי הקמפיין צילום: שי יחזקאל

השחקנית חן אמסלם (33) תככב בקמפיין נוסף של רשת H&O שיעלה בימים הקרובים לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2024, השמה דגש על מגוון מותגי הרשת לכל המשפחה תחת האסטרטגיה: "המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו – H&O BRANDS COLLECTION".

הקמפיין בכיכובה של אמסלם יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה ויכלול בין היתר: פרסומות בטלוויזיה, קמפיין ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בנקודות מכירה, ברדיו ועוד, ויתמקד במשפחה כערך מוביל לאסטרטגיית החברה.

יוסי מלכה מנכ"ל רשת H&O: "מדובר במהלך אסטרטגי הבא לחזק את ערך המשפחתיות המאפיין את הרשת עם מגוון רחב של מותגים והיצע עשיר של קולקציות לכל המשפחה במחירים נוחים. הרשת, כבית של מותגים, בה יכולה המשפחה הישראלית למצוא את כל המותגים המובילים והנחשקים בתחום האופנה, הספורט וההלבשה התחתונה".

רשת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה 28 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, במרכזי קניות ובפאוור סנטרים (שטח מסחר כולל של כ-40,000 מ"ר). הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים", ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלת ספורט, כלי בית, טקסטיל לבית בישום ואביזרי אופנה עם מגוון רחב של מותגים לכל המשפחה ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, אקספו, קרטרס, אדידס, נייקי, ניו באלנס, הוקה, און קלאוד ועוד מגוון מותגים מובילים בעולם.

סרטונים עם הצצה ראשונה לקמפיין:

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות