fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנה זק חושפת למה תתחפש בפורים ולמה היא חושדת בבן זוגה יונתן מרגי?

הזמרת אנה זק השיקה חנות קונספט לפורים וסיפרה כי היא חושדת שבן זוגה, הזמר יונתן מרגי, מכין לה הפתעה לכבוד יום הולדתה שחל החודש
מזל טוב. אנה זק חוגגת יום הולדת ומשיקה קמפיין לפורים צילום:

לא מעט כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי המשק הגיעו השבוע לקניון עופר הגדול בפתח תקווה, לרגל פתיחת חנות פופ אפ לפורים, שפתחה רשת סקארה בהשקעה של כ-500 אלף ש״ח.

הזמרת  אנה זק, הפרזנטורית של רשת סקארה, הגיעה לאירוע יחד עם הדוגמן בר ברימר אתו הצטלמה לקמפיין פורים של המותג, ובמסגרתו, חשפו את מראות האיפור הטרנדים לפורים 2024 יחד עם הדוגמנית-שחקנית, עומר נודלמן.

אנה זק שיתפה כי במהלך החודש היא תחגוג יום הולדת 23 עם חבריה הקרובים, שמתכננים לה מסיבת הפתעה: "אני מרגישה שמתכננים לי הפתעה ואני בטוחה שיונתן מרגי חלק מזה". עוד מסרה זק כי בפורים הקרוב היא מתכוונת להתחפש לעכבישה באמצעות איפור בלבד, ולהתהדר בריסים ומדבקות לפנים שרכשה מראש בסקארה. זק סיפרה עוד ואמרה: "בחצי השנה האחרונה אני מרבה להופיע בפני חיילים לוחמים בשטח, לפצועי צה"ל ולמפונים בהתנדבות מלאה ללא תשלום. זה יקר לי מפז וחשוב לאין שיעור, לצד הקריירה".

גם בן זוגה של הזמרת אגם בוחבוט, הדוגמן בר ברימר, הגיע לאירוע וסיפר כי סגר לשבוע הבא עם אגם סוף שבוע זוגי באתונה, יוון, שם יציינו השניים 3 שנות זוגיות. ברימר:"אני מחכה בכיליון עיניים לחגוג עם אגם את השחרור מצה"ל. למרות התקופה הקשה, אנחנו כמהים לקצת אוויר וחופש".

איתי זמיר, מנכ"ל סקארה, פתח את האירוע ואמר: "אנו משיקים השנה מעלה מ-10,000 מוצרים חדשים לפורים כולל מוצרי איפור, טיפוח ואביזרים מיוחדים. פּוּרִים  הפך בשנים האחרונות להיות מזוהה עם רשת סקארה, המציעה את התמהיל הרחב ביותר לחג פורים".

בתום האירוע בכירי רשת סאקרה, בכירי חברת מליסרון וקניוני עופר ברכו את האורחים בחג פורים שמח, חג של יצירתיות עם המון צבע ואיחלו שחיילי צה"ל והחטופים יחזרו בשלום הביתה.

עוד הגיעו לפתיחת החנות: משה, דוד ויעקב גולברי, ליאורה עופר – "יור קבוצת מליסרון, אופיר שריג – מנכ"ל מליסרון, עומר אוגולניק – מנכ״ל קניוני עופר, נעמי סימן טוב – מנכ״ל הקניון הגדול ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות