fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמא של בר כהן מהאח הגדול בברכה מרגשת

דיירת האח הגדול בר כהן חגגה לפני יומיים יום הולדת בתוך הבית בנוסף לכל המחוות שאליאב טעטי ואמא שלה עשו לה, היא כתבה לה ברכה מרגשת.
בר כהן | צילום: מיכה לבוטון
בר כהן | צילום: מיכה לבוטון

דיירת האח הגדול בר כהן חגגה לפני יומיים יום הולדת בתוך הבית.

ביום חמישי אליאב טעטי ואמא שלה הגיעו להר הצעקות עם בלונים ואתמול (שישי) הרימו מסוק במיוחד לכבוד יום ההולדת שאליו הצטרפה גם אחותה של בר.

בנוסף אמא שלה אורית כתבה לה ברכה מרגשת:

"חיים של אמא שלך. . הפכתי להיות אמא לפני 32 שנה הייתי צעירה כ״כ ולאט לאט דרכך ובזכותך הפכתי להיות עבורך כאמא לביאה שאוהבת אותך אהבה שלא קיימת בשום בית אחר. את החברה הכי טובה לכל בקשה, את האוזן הקשבת שלפעמים אני מסתכלת מהצד בתור אמא ומתמוגגת מהכמות נתינה שיש בך. תמיד הייתי אמא גאה, תמיד הייתי אמא שמסתכלת מהצד על הבנות שלה ולא רוצה שום דבר לעצמי חוץ מהאושר שלכן. תמיד אמרת לי ״אמא אנחנו גדולות תדאגי לעצמך״ אבל המהות שלי בחיים זה להיות לכן כאמא לביאה לבנות לביאות שדואגות לי ואוהבות אותי כמו צבא שלם וביחד אנחנו באמת אגרוף חזק TLEYMAN ויציב. אהבת חיי. יום הולדת ראשונה שאני רחוקה ממך. מתה להתקשר אלייך להגיד לך שאת הגאווה שלי, מתה להריח את הריח שלך, את החיבוק החזק שלך. את ה 24 / 7 טלפונים שלך. ״אמא איפה את״, ״אמא מתי את באה " אני לא יכולה בלעדייך. רוצה לאחל לך שלא תחסרי לי בחיים, שהדמעות היחידות שלך יהיו מאושר! תזכרי תמיד שהאושר שלי וכל מה שאני רוצה בחיים האלה שתהיי מאושרת ושיום אחד לא תהיי בדאגה אחת על שום דבר חוץ מהאושר שלך. את אמא לביאה. את התמודדת עם כל כך הרבה, את יודעת ומכירה את החיים ואני יודעת שהשמיים הם הגבול עבורך. תזכרי שאמא שלך תוריד את הירח בשביל חיוך אחד שלך. את האהבה הראשונה שלי בר שלי. תודה שזכיתי להיות אמא שלך."

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות