fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כנס נשות העסקים 2023" התקיים אתמול במרכז קהילתי דורות בקריית ים

טובה ספורטס "לביאות בעסקים" יזמית בנשמה, אשת תקשורת, בעלת אולפן תקשורת "קול הפוקוס T.V" ומוציאה לאור את "מגזין הלביאות". קיימה כנס מיוחד אמש (א'), במרכז קהילתי דורות בקריית ים בנוכחות עשרות נשות עסקים מצליחות מהצפון. היה פשוט מדהים!
כנס נשות העסקים לשנת 2023 טובה ספורטס | צלם: דודו ספיר

לאחר כל הניסיון שצברה במהלך השנים, קיימה אתמול (ראשון) טובה ספורטס, כנס 'נשות העסקים לשנת 2023' והיה פשוט מרשים!

הכנס התקיים במרכז קהילתי דורות בקריית ים, בניהולה של אוסנת צמח הכהן. ספורטס מודה ומברכת: "אחרי עבודה קשה מאחורי הקלעים, של המון שעות והשקעה מרובה שהכל ייצא מושלם, כנס נשות העסקים לשנת 2023 והשקת "מגזין הלביאות" יצא לדרך ואין מאושרת ממני. היה פשוט מדהים!"

"זה בדיוק הזמן להודות לכל האנשים המופלאים שלקחו חלק בתכנון וביצוע האירוע יחד איתי. תודה למרכז קהילתי דורות בניצוחה של האחת והיחידה אוסנת צמח הכהן, על הבית החם והאירוח הקסום מכל הלב כמו תמיד, תודה ליערה דואני, מעצבת הגרפית על עיצוב ומיתוג האירוע, על עיצוב מגזין הלביאות ברמה של פסיקים ונקודות, ולדפוס אלברט פרינט על ההדפסות המושלמות."

כנס נשות העסקים לשנת 2023 טובה ספורטס | צלם: דודו ספיר

"תודה לגילה בר לב על עיצוב המקום וקישוט הנשים בפרחים, אין ספק שבלעדיה הכנס לא היה נראה אותו דבר!"

"לאריה שלי, מני ספורטס,ולגור האריות יהב ספורטס. לחברה המדהימה שלו מיכל צ'רנר על הכנת הכיבוד והאירוח, ההגשה והתמיכה היה טעים ואיכותי ברמות אחרות."

"חייבת להודות למרצות המדהימות שהעשירו את נשות הכנס בתכנים החשובים ומעוררי ההשראה שרונה בן אור, תהילה פרס, קרן קלמן דדון, קורל פרידן- הקולצ'רית. לדריה פשקביץ׳ על העוגה המושלמת שעוצבה בדיוק כמו המגזין, אף אחד לא האמין שהיא אכילה מרוב שהייתה מושלמת."

כנס נשות העסקים לשנת 2023 טובה ספורטס | צלם: דודו ספיר

"לצלם האחד והיחיד: דודו ספיר צילום סטילס-מגנטים-וידאו על הצילום וההגברה. וכמובן לכל הלביאות המדהימות שלקחו חלק במיזם שלי בכנס ובסדנא שהייתה באותו ערב. אין ספק שאילולא השיתוף פעולה בין כל אנשי המקצוע המופלאים והמקום הקסום עם האנרגיות המדהימות האירוע לא היה יכול להיות כל כך מוצלח!! תודה רבה לכולן וניפגש בכנס הבא."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות