fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אילנית לוי חוגגת יום הולדת 39 על סט הצילומים

את יום הולדתה ה-39, אילנית לוי בילתה משעות הבוקר המוקדמות בוילה מפוארת במושב בצרה, צוות גולברי הפתיע אותה באמצע יום הצילומים. במסיבת הפתעה חגיגית
אילנית לוי | צילום אסף לב
אילנית לוי | צילום אסף לב

אם חשבתם שאילנית לוי (תושבת הקריות לשעבר) תיקח לעצמה יום חופש לרגל יום הולדתה ה-39 בחודש השביעי להריונה, תסגור את הנייד ותיסע עם בעלה אלירז לחופשה אקזוטית, אז טעיתם טעות חמורה!

את בוקר יום הולדתה ה-39, לוי בילתה משעות הבוקר המוקדמות, בוילה מפוארת במושב בצרה, במסגרת צילומי קולקציה חדשה של GOLBARY , לו היא משמשת כפרזנטורית בשנתיים האחרונות.

כדי להמתיק את היום העמוס, צוות גולברי הפתיע אותה באמצע יום הצילומים, במסיבת הפתעה חגיגית, שכללה עוגה מעוצבת הכוללת 40 נרות, בלונים, זר פרחים על הראש ומתנות לרוב!

לוי בכתה מהתרגשות ואמרה: "אלירז בעלי בהתקפי חרדה בימים האחרונים, לקראת לידת התינוקות, מעניין אם גם יפתיע אותי״

שיא יום הצילומים נרשם כאשר צוות טלוויזיה הגיע לצלם את אילנית לוי לסדרה דוקומנטרית שתעלה בקרוב בהוט.

אילנית נמצאת בחודש השביעי להריונה וחשפה בצילומים בטן פוטוגנית במיוחד. היא סיפרה לאנשי הצוות שטיפלו בה, שהיא ואלירז מצפים ללידת בתם הראשונה בחודש ספטמבר, עוד מספרת כי תהליך השיפוץ בביתם מתקרב לסיומו, חדר התינוקת כבר מוכן ומחכה לחשוף אותו בעמוד האינסטגרם שלה.

שיהיה מזל טוב.

 

אילנית לוי | צילום אסף לב
אילנית לוי | צילום אסף לב
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות