fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופק נחמן מראה סימני חיים!

אופק נחמן: "היום אני מבינה שלעבוד במה שאני אוהבת זה לקום בכל בוקר, ליום טוב יותר או פחות ולשאוב מהמוזיקה את אנרגיה ואת הכוחות. בשבילי זה שיר מוטיבציה ובכל פעם שאני שומעת אותו."
אופק נחמן | צילום שי פרנקו
אופק נחמן | צילום שי פרנקו

אופק נחמן בת 25, זמרת יוצרת כותבת ומלחינה, מנגנת על גיטרה ופסנתר, בוגרת להקה צבאית, השתתפה בעבר בתכנית "THE VOICE" והגיעה לרבע הגמר, הספיקה לככב על הבמה בהופעות של שלומי שבת, עידן רייכל ונתן גושן. למדה תיאטרון ושיחקה וביימה מחזה במסגרת לימודיה בתיכון.
אופק הוחתמה תחת חברת התוכן המובילה הליקון ארומה מיוזיק בע"מ ותחת ניהולו האמנותי של אבי אוחיון.
אחרי 3 שירים נפלאים "הכי קרוב", "כמעט שהתביישתי" ו-"עד היום הבא" שהבליטו את קולה הייחודי, האותנטיות וההגשה החודרת ללב, שירים שכתבו והלחינו עבורה אבי אוחיון ומתן דרור, יוצא לאוויר הסינגל הרביעי "סימני חיים" כשעל המילים והלחן לראשונה הם פרי יצירתה של אופק.

אופק: "שאני כותבת שירים זה בדרך כלל על יחסים, התמודדויות, משברים, על סיפורים של אחרים את 'סימני חיים' כתבתי על עצמי ולעצמי בו זמנית.
הוא כנה ולא מתנצל. הוא מדבר ברובו על ביקורת עצמית, על לא לנסות להיות אף אחת אחרת חוץ מעצמי,
על עבודה קשה, על אופק נחמן הילדה הקטנה עם החלומות הגדולים שמוכנה גם ללכת לבד אם צריך כדאי להגשים אותם ועם הזמן הניסיון שלי מלמד אותי שיש סימני חיים בדרך שמסמנים לי שאני לא לבד.
היום אני מבינה שלעבוד במה שאני אוהבת זה לקום בכל בוקר, ליום טוב יותר או פחות ולשאוב מהמוזיקה את אנרגיה ואת הכוחות.
בשבילי זה שיר מוטיבציה ובכל פעם שאני שומעת אותו, הוא נותן לי כוח להמשיך להאמין במה שאני עושה.
זו פעם ראשונה שאני יוצאת עם שיר פרי יצירתי וזה מלווה בהמון תחושות אבל בעיקר תחושת סיפוק ונחת על הזכות להשמיע אחד מתוך כמה מהשירים שלי שמחכים בסבלנות כבר שנים כדי להישמע.
חדש, מרגש ומספק".

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות