fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אודיה כובשת את קיסריה ועושה היסטוריה

אודיה משלימה את אחת מההצלחות הגדולות לזמרת נשית בישראל אי פעם, עם 2 מופעי סולד אאוט בקיסריה בקיץ אחד, והצלחה חסרת תקדים בשטח עם נתונים בניו מדיה שזמרות שיש להן קריירה של עשורים עדיין לא השיגו.
אודיה | צילום עומרי סילבר
אודיה | צילום עומרי סילבר

 

אודיה הזמרת והיוצרת הלוהטת של השנה, שעשתה היסטוריה כשבגיל 21 כבר כבשה את קיסריה במופע סולד אאוט, עלתה הערב בפעם השניה בקיץ אחד למופע שני באמפי קיסריה שגם אליו כל הכרטיסים אזלו חודשיים מראש!

הערב במופע השני אירחה את אדיר גץ, נרקיס, אלה לי לביצועים מפתיעים ומשותפים.

על הבמה ביצעה את להיטי הענק שלה שכבשו את המקום הראשון במצעדי אפל מיוזיק, ספוטפיי, יו טיוב, כשהיא בין האמנים המצליחים ביותר מבחינת נתוני מצעדים וניו מדיה.

עם האורחים הערב ביצעה מאש אפים מפתיעים ל ׳אינטלקטוערס+זוט עני׳ (עם אלה לי), ׳אור+הולכת איתך׳ (עם נרקיס),
ועם אדיר גץ את הלהיט הענק שלו ״אני אוהב אני מכור אני שרוף״.
בין להיטיה הרבים ששברו שיאים בשנה החולפת וביצעה במופע הערב: ׳אם הייתי צריכה׳, ׳שיאהבו אותי ככה׳, ׳בימים ההם׳, ׳אוהבת אותך בטעות׳, ׳מה איתך אבא׳, ׳תשבור לי ת׳לב׳ שירים שהניבו עשרות מיליוני צפיות ביו טיוב ומאות אלפי שימושים בניו מדיה (אפל מיוזיק, ספוטפיי).

בכך משלימה אודיה את אחת מההצלחות הגדולות לזמרת נשית בישראל אי פעם, עם 2 מופעי סולד אאוט בקיסריה בקיץ אחד, והצלחה חסרת תקדים בשטח עם נתונים בניו מדיה שזמרות שיש להן קריירה של עשורים עדיין לא השיגו.

אלה לי | צילום רונן אטדגי
אלה לי | צילום רונן אטדגי
אודיה | צילום עומרי סילבר
אודיה | צילום עומרי סילבר
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות