fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פצוע קשה מאוד בפיצוץ רכב בנשר

הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה אוספת ממצאים ופתחה בחקירה
זירת הפיצוץ בנשר | צילום: חדר מצב ארצי
זירת הפיצוץ בנשר | צילום: חדר מצב ארצי

במוקד 100 התקבל לפני מספר דקות דיווח בדבר חשד לפיצוץ ברכב, ברחוב דוכיפת בנשר. על פי גורמי רפואה, מהמקום פונה אל המרכז הרפואי רמב"ם, גבר בן 27 שנפצע באורח קשה. המשטרה מבצעת סריקות ואיסוף ממצאים בזירה, במסגרת חקירה שנפתחה, לבחינת הרקע והנסיבות. חבלני המשטרה בודדו את הזירה וחסמו את קטע הכביש למען ביטחון הציבור, עד לסיום בדיקת הרכב וסביבתו, על מנת לשלול הימצאות מטען נוסף. מסתמן כי הרקע פלילי.

ממד"א נמסר: "בשעה 16:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פיצוץ ברכב ברחוב דוכיפת בנשר. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים רמב"ם גבר במצב קשה עם חבלות בגפיים".

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

חובש רפואת חירום במד"א ניר אלטבה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את את הרכב עם סימני פיצוץ בחלקו הקדמי על המדרכה, ובמרחק של מספר מטרים, סמוך לאי התנועה, שכב הפצוע כשהוא סובל מפציעה קשה מאוד בגפיים. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הנחת חסם עורקים ועצירת דימומים, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים שבמהלכו הוא הורדם והונשם".

צילום: חדר מצב ארצי
צילום: חדר מצב ארצי
צילום: דוברות המשטרה חוף
צילום: דוברות המשטרה חוף
צילום: דוברות המשטרה חוף
צילום: דוברות המשטרה חוף

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות