fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רותם ברזילי חתם במכבי מוצקין

קבלן העליות חזר בחמישי שעבר לקבוצה שבה גדל וינסה להוביל אותה לליגה הלאומית

זה היה על המדף כמעט חודשיים, בסוף זה נסגר. רותם ברזילי, שגדל במכבי מוצקין, חזר הביתה וינסה לשחזר איתה את ההצלחות שלו בהפועל חיפה. הרכז המוכשר, קבלן עליות 'מדופלם', (שלוש עליות ליגה בארבע השנים האחרונות) העלה את הפועל חיפה בשנה החולפת לליגה הלאומית. זה בדיוק מה שמצופה ממנו במכבי מוצקין, שבונה בקיץ הזה קבוצה חזקה.

לא מעט קבוצות בליגה הארצית ניהלו מרדף אחר השחקן המצוין, ברזילי העדיף את קבוצת האם שלו כי הבין שהנהלת הקבוצה מסמנת גבוה, לפיינל פור של הפלייאוף, ומשם השמיים הם הגבול.

נכון להיום רוב הסגל של הקבוצה סגור וכולל את: יגאל ניר, ברק אלמוג, בר חג'בי, לביא ונדל, ערן סודאי, יניב כהן, עידו קוז'יקרו, רותם ברזילי, יבגני ליוטרין ומתן ונטורה. המטרה כעת להחתים עוד שחקן בכיר כדי להשלים את הפאזל, ומתנהלים מגעים בעניין.

ליאור שגב, הרכז שנפצע בעונה שעברה בצורה קשה בברך, מתאמן במוצקין, אבל בשלב הזה הוא החליט, על פי המלצת הרופאים, לא לחזור לשחק. יתכן שבעתיד יהיו התפתחויות בעניין.

mozkinsal01
בשעה טובה ומוצלחת. רותם ברזילי (משמאל), היו"ר גרוסמן והמנהל פינטו (צילום: עצמי)

מאמן הקבוצה יוסי שוורץ ברך על ההחתמה של ברזילי: "רותם הוא רכז מחונן עם קליעה אבסולוטית מכל טווח מחוץ לקשת וזהו השחקן שחיפשנו לעמדה, אין ספק שהחתמה שכזאת הינה נכס לקבוצה".

יו"ר הקבוצה משה גרוסמן: אנחנו בונים את הקבוצה על זהות שחקני בית בתוספת חיזוק רכש, ולראיה בסגל נמצאים שחקני בית כדוגמת יגאל ניר, אלמוג ברק, רותם ברזילי ומספר שחקני נוער שמתאמנים עם הקבוצה הבוגרת, בשאיפה לשלבם, כך שבסופו של תהליך הם אלו שייקחו את מפתחות ההובלה בשנים הקרובות. ההנהלה, בשיתוף עמותת הספורט בעיר, שמו להן מטרה משותפת – להביא את שחקני הנוער של היום להיות שחקני הבוגרים של המחר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות