fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: המטרה של מוצקין: פלייאוף עליון

אחרי ההדחה מגביע המדינה, במכבי קרית מוצקין מסתערים על היעד הבא. המאמן ניר חלימה אופטימי
יצאו מחויכים לפגרה. שחקני קרית מוצקין | צילום: מכבי קרית מוצקין
יצאו מחויכים לפגרה. שחקני קרית מוצקין | צילום: מכבי קרית מוצקין

למרות שיצאו לפגרה עם חיוך בעקבות הניצחון בליגה על מ.כ חולון, במכבי קרית מוצקין מאוכזבים מההפסד ברבע גמר גביע המדינה לעירוני רחובות לפני כשלושה שבועות. הם הציבו לעצמם העונה יעד – להגיע לפחות לחצי גמר הגביע, אבל במשחק מול רחובות הם נקלעו ליום רע, כשהשחקנים לא הפגינו את יכולתם הרגילה. לצערם, זה הסתיים בהדחה מהמפעל. לעומת זאת, בליגה, במוצקין אופטימיים יותר לגביי הסיכוי לעמוד ביעד שהציבו.

אחרי שלא עמדו ביעד שהציבו לעצמם בגביע, לדברי הצוות המקצועי במוצקין הם ינסו לעמוד ביעד של הקבוצה בליגה שהוא הפלייאוף העליון, עונה שנייה ברציפות. מוצקין כרגע ממוקמת במקום ה-8 בליגה עם 10 נקודות, אותו מספר נקודות כמו עירוני רחובות שבמקום ה-7. המקומות ה-7 וה-8 מובילים לפלייאוף העליון, וקרית מוצקין רק צריכה לשמור על המיקום הקיים. בקבוצה משוכנעים שאם ישיגו לפחות 10 נקודות נוספות בסיבוב השני בליגה, הם יעמדו ביעד שהציבו לעצמם בתחילת העונה.

במחזורים האחרונים הקבוצה התחברה הגנתית והציגה יכולת טובה. אפשר להגיד שבמוצקין מצאו את השיטה שמתאימה להם, אבל הצוות המקצועי במוצקין שואף תמיד לעבוד חזק יותר ולשפר אספקטים נוספים שדורשים שיפור, ויש להם פגרה ארוכה לעבוד על כך עד המחזור הבא ב-24 בינואר.

המאמן ניר חלימה מאמין שאחרי הסיבוב הראשון הטוב באופן יחסי שעשתה הקבוצה וביחד עם העבודה הנכונה בפגרה, הדברים ייראו הרבה יותר טוב בהמשך העונה, כשהמטרה הברורה היא, כאמור, הפלייאוף העליון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות