fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברק עמר סידר נקודה למוצקין

למעלה מ-15 שנים שיחק ברק עמר במכבי קרית מוצקין כדוריד, הוא גדל במועדון ועבר דרך כל קבוצות המחלקה. למעשה זו הייתה הקבוצה היחידה בה שיחק כל הקריירה. לפני למעלה מחודשיים הגשים עמר חלום ועבר לקבוצה אחרת – קבוצת הצמרת הפועל אשדוד. בכך הצטרף הקיצוני המצוין אל חברו השוער אורן מאירוביץ, שעשה את אותה הדרך לעיר הנמל הדרומית שנה קודם.

בשישי שעבר חזר עמר לקרית מוצקין, ביחד עם חברו השוער וקבוצתו למשחק ליגה. משחק מסקרן, שכן פרט לעמר ומאירוביץ, הזר של אשדוד בעונה שעברה, אלכס בושיץ', עשה את הדרך ההפוכה למוצקין. אחרי תוצאת תיקו מדהימה במחזור הראשון, שנערך שבוע קודם בעיר היין, מול מכבי ראשון לציון, הייתה סקרנות בקרב אוהדי הענף שרצו לדעת אם התיקו בראשון נבע מחולשתה של היריבה או מגדולתה של מוצקין. גם הפעם הסתיים המשחק בתיקו: 25:25, לאחר שהאורחים הובילו בתום המחצית הראשונה 11:10.

כמו בראשון גם הפעם המשחק היה צמוד ומותח, אשדוד שהרשימה במחזור הראשון בניצחון חוץ על הפועל רמת גן 28:22, הבינה שמכבי מוצקין של העונה הזו כלל לא דומה למוצקין של העונה שעברה. להזכירכם אשדוד ניצחה בעונה שעברה בהיכל גושן בתוצאה 31:22. עמר, מאירוביץ וחבריהם אומנם הובילו רוב המשחק ולקראת הסיום היה נדמה שהם ינצחו את המשחק, אבל מוצקין של השנה הוכיחה שוב כי היא לא מרימה ידיים. שתי דקות לסיום אשדוד הובילה בהפרש של שלושה שערים, אבל מוצקין חזרה והורידה את הפער ל-25:24, אבל אז ביצע עמר בשניית הסיום טעות קריטית שגרמה להרחקתו ולפסיקת פנדל לטובת מוצקין, לאחר שהפריע למוצקין לחדש את המשחק. ומי לקח את הכדור הגורלי? ניחשתם נכון, אלכס בושיץ', האיש שהבקיע בעונה שעברה 100 שערים לטובת אשדוד. בושיץ ניגש לקו ה-7 מול מאירוביץ', בעוד עמר התפלל בצד שחברו השוער ימנע הבקעת שער, אבל הסרבי לא נכשל וקבע שוויון דרמטי 25:25. לעומת התיקו בראשון לציון הפעם מוצקין הרגישה שהיא הרוויחה את הנקודה.

yad-01
לא שכח איפה הוא גדל. ברק עמר (צילום: איסר רביץ)

כבשו למוצקין: טונדיי עבדול ראשיד (אקס פקטור – כבר אמרתי) 7, אלכס בושיץ' 6, ליאב משה 4, אלמוג איבגי 3, סרגיי נוסקוב ומאור הפוטה 2 כ"א ובר גצל 1. ראוי לציין כי עמר היה בין המצטיינים באשדוד עם ארבעה שערים.

מחזור שני, תיקו שני למוצקין, די נדיר בכדוריד. אגב בעונה שעברה מוצקין לא סיימה אף משחק בתיקו. החדשות הטובות: מוצקין לא נוצחה מול שתי קבוצות חזקות, שפוזלות לתארים, היא שיחקה טוב בשני המשחקים והכי חשוב, היא הראתה אופי חזק. החדשות הרעות – העונה הליגה התחזקה, הפערים הצטמצמו ולא תהיה קבוצה שתהיה בשר התותחים של הליגה, כמו הפועל פתח תקווה של העונה שעברה. מה שבטוח יהיה מעניין מאוד.

היום (שישי) תצא מוצקין למשחק חוץ נגד בני הרצליה, שניצחה בשני המחזורים הראשונים. שבוע אחרי כן היא תחזור למשחק ביתי נגד האלופה מכבי תל אביב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות